Cotidianul „Le Monde" trebuie sa achite daune de 300.000 de euro pentru un articol despre dopajul fotbalistilor catalani.

Un tribunal din Barcelona a condamnat cotidianul francez „Le Monde" si pe jurnalistul Stephane Mandard la plata sumei de 300.000 de euro ca daune morale catre FC Barcelona pentru un articol defaimator in care erau descrise practicile de dopaj folosite in cadrul clubului catalan. „Le Monde" trebuie sa publice si o noua dezmintire despre respectivele stiri, dupa ce a mai facut acest lucru in cazul lui Real, chiar daca sentinta nu este definitiva.

Cotidianul francez a publicat in zilele de 7 si 8 decembrie 2006 stiri referitoare la implicarea doctorului Eufemiano Fuentes in doparea mai multor fotbalisti de la Barcelona, Real Madrid sau Betis Sevilla, in sezonul 2005/2006. Medicul Eufemiano Fuentes a devenit celebru in vara anului 2006, cu putin inaintea inceperii Turului Frantei, cind politia spaniola a descoperit un laborator secret de unde au fost confiscate substante interzise si doze de singe care, dupa ce erau oxigenate, se reinjectau in organismul donatorului, actionind astfel ca o substanta dopanta.