Promovare - Dan Balan, concurs pe internet pentru 20.000 de dolari   Fostul O-Zone Dan Balan munceste din greu la promovarea celui mai nou single, lansat in 15 tari, intitulat “Crazy Loop”. Moldoveanul a organizat un concu

Promovare - Dan Balan, concurs pe internet pentru 20.000 de dolari

Fostul O-Zone Dan Balan munceste din greu la promovarea
celui mai nou single, lansat in 15 tari, intitulat “Crazy Loop”. Moldoveanul a
organizat un concurs online impreuna cu Gary Brolsma, americanul care a facut
celebra in SUA piesa “Dragostea din tei”.

Dupa ce a dat lovitura pe piata muzicala internationala cu
piesa O-Zone “Dragostea din tei”, care s-a vandut in 12 milioane de exemplare,
Dan Balan a revenit in forta cu un nou proiect, “Crazy Loop (Mm-ma-ma)”,
recomandat de aceleasi ritmuri saltarete cu care ne-am obisnuit si care au
prins de minune in Japonia, dar si in Spania, Italia si America. Din strategia
de promovare a melodiei face parte si Gary Brolsma, tanarul care a devenit
cunoscut in SUA, apoi in lumea intreaga datorita piesei “Dragostea din tei”,
dupa ce a postat pe internet un clip in care canta si dansa pe melodia celor de
la O-Zone.

Succes.
Videoclipul lui Gary, botezat “Numa Numa Dance” (dupa refrenul cantecului, “nu
ma, nu ma iei”), a devenit cel mai accesat videoclip online, cu peste 700 de
milioane de vizualizari, performanta care a dus la popularizarea trupei O-Zone in
State. Filmuletul s-a bucurat de un asemenea succes incat a fost difuzat de o
multime de posturi de televiziune, printre care CNN, ABC (Good Morning America),
NBC (The Tonight Show), ba chiar s-a situat pe prima pozitie intr-un top
realizat de postul VH-1, al celor mai bune clipuri muzicale postate pe
internet. Febra “Numa Numa Dance” i-a cuprins pe adolescentii din intreaga lume in anul 2004,
iar distractia continua si in ziua de azi. Zeci de filmulete sunt postate inca
pe internet, mai ales ca acum se pot scoate bani frumosi de pe urma unei glume.

Premii in bani. Anul trecut, Gary Brolsma a organizat primul concurs “Numa
Numa Dance”, cu premii in valoare totala de 45.000 de dolari, care au revenit
celor mai reusite videoclipuri realizate de amatori pe muzica celor de la
O-Zone. Iar la inceputul acestui an, Brolsma a dat startul unei noi competitii
pe site-ul sau oficial, www.newnuma.com, sustinut fiind de stupidvideos.com
(site dedicat clipurilor haioase). Cei care doresc sa participe la concurs si sa
castige unul dintre cele trei premii puse la bataie (10.000 de $ pentru locul
1, 7.500 de $ locul 2 si 2.500 de $ locul 3) trebuie sa posteze un videoclip
inspirat de piesa “Crazy Loop” pana la 4 februarie. Castigatorii vor fi anuntati
la data de 4 martie. Din juriul care va decide cine merita banii vor face parte
Gary Brolsma, Dan Balan si un reprezentant al stupidvideos.com, se arata in
publicatia online earthtimes.org.

The Nowadays

Gary Brolsma si-a facut propria trupa, “The Nowadays”, dupa
ce a devenit faimos maimutarindu-se pe melodia “Dragostea din tei”. Americanul
care a virusat America
cu ritmul “Numa Numa” nu a fost extrem de incantat de celebritatea obtinuta
peste noapte si initial a refuzat sa apara in cadrul unor emisiuni de
televiziune. Pe parcurs, lucrurile s-au schimbat, mai ales cand tanarul a inteles
ca o simpla joaca ii poate aduce bani frumosi.
Gary a
postat deja pe site-ul stupidvideos.com propria varianta de clip pentru Crazy
Loop, pentru a da un exemplu. Clipurile vor fi evaluate in functie de numarul
de vizualizari, creativitate, calitatea tehnica a productiei si, bineinteles, in
functie de abilitatile interpretative ale concurentilor.


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.