Licitatia pentru constructia tronsonului de autostrada Comarnic-Brasov, care trebuia sa aiba loc initial pe 24 decembrie 2007, a fost amanata pentru a doua oara, de pe 15 pe 30 ianuarie. Masura a fost luata in urma unor solicitari formulate de comp

Licitatia pentru constructia tronsonului de autostrada Comarnic-Brasov, care trebuia sa aiba loc initial pe 24 decembrie 2007, a fost amanata pentru a doua oara, de pe 15 pe 30 ianuarie. Masura a fost luata in urma unor solicitari formulate de companiile care intentioneaza sa participe la proiect. La licitatie vor putea sa participe doar investitorii care au avut, in ultimii trei ani, o cifra medie de afaceri de peste 500 de milioane de euro pe an si care au participat, in ultimii cinci ani, la cel putin doua proiecte similare, in valoare de minim 200 milioane de euro fiecare.

Prin cele doua conditii impuse de autoritati, nicio firma din Romania nu va putea participa la licitatie, decat in cazul in care va depune o oferta comuna cu alte companii straine, sub forma unui consortiu sau asocieri. Autostrada va avea o lungime totala de 58 de kilometri si va avea peste 50 de poduri, pasaje si viaducte. Aceasta se va concesiona pe o perioada de 25- 30 de ani. CNADNR estimeaza ca autostrada necesita costuri de pana la trei miliarde de euro. Proiectul are o valoare ridicata intrucat va fi realizat intr-o zona de munte si va avea multe tuneluri, poduri, pasaje si viaducte, conform Companiei de Drumuri.


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.