Statisticile accidentelor rutiere ce au loc pe cele doua asa-zise autostrazi ale Romaniei devin pe zi ce trece tot mai alarmante. Ceea ce s-a intamplat ieri, cand 72 de autoturisme s-au facut praf pe Bucuresti-Pitesti, pentru simplul fapt ca utilaje
Statisticile accidentelor rutiere ce au loc pe cele doua asa-zise autostrazi ale Romaniei devin pe zi ce trece tot mai alarmante. Ceea ce s-a intamplat ieri, cand 72 de autoturisme s-au facut praf pe Bucuresti-Pitesti, pentru simplul fapt ca utilajele care ar fi trebuit sa curete carosabilul nu iesisera pe traseu, pare un episod specific unei tari uitate de lume. Acest tablou il completeaza cu succes cei de la politie, care au aparut la fata locului abia dupa ce soferii care se tamponasera au inceput sa sune dupa ajutor.

Anul trecut, intreaga conducere a Politiei Rutiere a fost decapitata, dupa ce pe Autostrada Soarelui a avut loc o alta ciocnire in lant. Ca si atunci, motivele au fost hilare pentru cei care au privit din exterior. Un nor de fum care acoperea aproape un kilometru de sosea nu fusese semnalizat in nici un fel. Panourile de avertizare nu fusesera pornite, iar politistii care ar fi trebuit sa patruleze pe acolo lipseau la apel. Daca acestia ar fi fost in campul muncii, cu siguranta ca acea tragedie ar fi putut fi prevenita.


Despre autor:

Gardianul

Sursa: Gardianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.