Cenzura. Dupa ce i s-a facut promo, o emisiune despre primarul Mangaliei nu a mai fost difuzata Postul national de televiziune este zguduit de un puternic scandal. Miercurea trecuta, mai exact pe 9 ianuarie, TVR 1 a anuntat, dupa jurnalul stirilor de seara, ca va difuza, la emisiunea "Reflector" (care urma sa aiba loc in aceeasi seara) un material despre samsarii de terenuri din Mangalia si implicatiile primarului de acolo, Zamfir Iorgus. Cu toate ca promo-ul materialului filmat aparuse in jurnal, inainte de stirile sportive, acesta a fost eliminat din emisiunea "Reflector". Telespectatorii interesati de subiect au avut asadar parte de cu totul altceva, de un alt material, de rezerva, asa cum se intampla in mod obisnuit cand un subiect iese din schema, din diverse motive. Acest fapt a generat un adevarat cutremur in TVR. Potrivit unor surse din interiorul postului national de televiziune, explicatia ar fi ca reportajul cu pricina denunta o serie de tunuri imobiliare date cu girul primarului Mangaliei, Zamfir Iorgus, si, dupa toate probabilitatile, acesta a gasit o cale sa convinga conducerea TVR sa renunte la publicarea acestuia. Astfel ca angajatii din televiziune au acoperit, cu grija, toate urmele acestei emisiuni. CANCAN a descoperit ca, de pe site-ul de internet al institutiei, inclusiv promo-ul difuzat in jurnal a fost taiat din montaj. Vineri, acest scandal a fost dezbatut pe larg intr-o sedinta cu sefii din TVR. Reporterii nostri au incercat, ieri, sa ia legatura cu directorul TVR, Alexandru Sassu (medalion), si cu purtatorul de cuvant al postului public de televiziune, Bianca Butiu, dar niciunul dintre acestia n-a raspuns la telefon.