Distribuitorul de bunuri de larg consum Top Brands Distribution va investi peste un milion de euro pentru extinderea in opt noi judete si estimeaza ca dezvoltarea retelei va conduce la o crestere de 20-25% a cifrei de afaceri.
Judetele vizate sunt Alba, Bistrita, Brasov, Covasna, Harghita, Prahova, Mures si Sibiu, iar investitiile vor fi alocate pentru achizitia de masini, sedii si echipamente logistice.
Totodata, in urma extinderii, firma va angaja 90 de persoane.
"Romania, la nivel economic, nu mai reprezinta de mult timp doar Bucurestiul. Daca vrem sa crestem peste media pietei este nevoie sa facem aceste investitii care vor impulsiona serios cifra de afaceri a companiei. Sunt zone cu un potential ridicat, in care veniturile au avansat considerabil, cu investitii mari in zona de retail, iar noi nu puteam lipsi din ecuatie. Ma astept ca aceasta dezvoltare sa aduca o crestere de 20-25% la nivelul cifrei noastre de afaceri", a declarat, intr-un comunicat, directorul general al Top Brands Distribution, Wael El Ghadban.
El a adaugat ca una dintre principalele probleme cu care se confrunta firmele de distributie care opereaza in Romania este starea proasta a drumurilor.
"O problema inca importanta pentru toti jucatorii din aceasta piata o constituie absenta infrastructurii necesare unei bune desfasurari a activitatii. In multe locuri calitatea drumurilor este foarte proasta, iar in alte parti avem de-a face cu o infrastructura de secol 19. Speram insa ca lucrurile se vor indrepta ca urmare a intrarii fondurilor europene, dar pana atunci mai avem ceva de asteptat", a afirmat Wael El Ghadban.
Top Brands Distribution are circa 20.000 de clienti in Bucuresti si 18 judete si este principalul distribuitor al produselor Philip Morris Romania si Kraft Foods Romania.
Firma a obtinut in primul semestru din 2007 o cifra de afaceri de 95 milioane de euro, in crestere cu 27% fata de primele sase luni ale lui 2006.