Pozitiile scoase la concurs pleaca de la cea de asistent in administratia agentiei pina la cea de sef pe standardele de zbor.

Specialistii romani cu experienta in aviatia civila si cei cu pregatire tehnica in acest domeniu pot candid
Pozitiile scoase la concurs pleaca de la cea de asistent in administratia agentiei pina la cea de sef pe standardele de zbor.

Specialistii romani cu experienta in aviatia civila si cei cu pregatire tehnica in acest domeniu pot candida pentru una dintre pozitiile scoase la concurs in aceasta luna de Agentia Europeana pentru Siguranta Zborurilor (EASA). Agentia, care tine de UE, are sediul in Germania, asista Comisia Europeana pentru pregatirea legislatiei privind siguranta aviatiei civile si stabileste standardele in domeniu. Salariile de baza pleaca de la peste 2.200 de euro, pentru pozitii de entry-level, si pot ajunge pina la aproape 10.000 de euro, pentru pozitii de conducere, la care se adauga o serie de bonusuri. Agentia face angajari atit pentru pozitii care presupun un contract de munca pe o perioada de cinci ani, cit si altele cu contracte de trei ani, toate cu posibilitatea prelungirii, dar si cu o perioada de proba intre sase si noua luni. Aplicatiile trebuie trimise numai prin posta, iar termenele-limita sint cuprinse in intervalul 10 ianuarie si 4 februarie 2008, in functie de job.

Cel mai mare salariu, de peste 9.500 de euro, este oferit de Agentie pentru pozitia de sef pe standarde de zbor, pentru care data-limita este 18 ianuarie 2008. Acesta ar urma sa se ocupe de dezvoltarea si executarea in timp a programelor privind standardele de zbor, dar mentine si contactul cu partenerii externi ai agentiei, in special cu autoritatile nationale de aviatie.

Conditiile esentiale sint o diploma de specialitate in urma a patru ani de studiu si minimum 15 ani de experienta profesionala relevanta, respectiv 16 ani pentru cei care au studii de trei ani sau, pentru cei care au absolvit doar cursuri de formare in domeniu, se cer de la patru ani de experienta in plus fata de licentiati, in functie de durata cursului de formare. De asemenea, se cere o cunoastere temeinica a limbii engleze, scris si vorbit, iar franceza si germana reprezinta un avantaj, cerinta valabila pentru toate pozitiile.

O alta pozitie de conducere, care aduce un salariu de peste 6.500 de euro, este cea de lider al echipei de standardizare, pentru care deadline-ul este 10 ianuarie 2008. Pentru aceasta functie, care presupune coordonarea regulamentelor Comisiei Europene si inspectii in statele membre pe aceasta tema, se cer cel putin 12 ani de experienta profesionala in domeniul sigurantei aviatice, pentru licentiati, si pina la 16 ani de experienta in cazul celor care au doar cursuri de formare ca specializare.

Aproape 6.000 de euro lunar pot cistiga cei care sint angajati ca manager certificare aeroplane mari, care certifica produsele si aproba orice modificare sau reparatie. Se cer cel putin noua ani de experienta profesionala in domeniu, pentru licentiati, trei ani de experienta in certificarea aeroplanelor mari si cunostinte de limba engleza, limba in care se vor desfasura interviul de selectie si activitatile EASA.

Salarii intre 3.500 si 5.000 de euro se ofera pentru functii ca ofiter in departamentul de standardizare, auditor standarde SAFA sau asistent financiar pentru realizarea bugetului agentiei. Experienta profesionala esentiala pentru pozitia scoasa la concurs pleaca de la doi ani, pentru asistentul financiar, si ajunge la sase ani, pentru celelalte doua functii. Agentia scoate la concurs si functii de entry-level, care cer o perioada de proba de noua luni, cum ar fi asistent administrativ si pe achizitii, pentru care salariul lunar de plecare este de putin peste 2.000 de euro, iar contractul, doar pe trei ani.

Despre joburile Agentiei Europene pentru Siguranta Zborurilor, pe www.cotidianul.ro/select


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.