Vanzari record pentru Automobile Bavaria. Modelele cele mai cautate: BMW si Mini.
Vanzarile BMW au urcat anul trecut in Romania cu 60%, la 2.670 de unitati. Compania a livrat si un numar dublu de autoturisme Mini.
''Aveam previzionata o crestere de 20% la automobilele BMW, dar am depasit 60%", a declarat, Michael Schmidt, presedintele retelei Automobile Bavaria.
Totodata, compania a vandut anul trecut peste 600 de automobile second-hand si 62 de motociclete.
Vanzarile MHS Truck&Bus, partenerul Automobile Bavaria pentru marcile MAN si Neoplan, au crescut de la 841 de unitati in anul 2006 la 1.271 de autocamioane livrate anul trecut. Totodata, anul trecut, compania a comercializat 51 de autocare si autobuze, completate de 153 de unitati second-hand, fata de 120 de unitati livrate in 2006.
Automobile Bavaria este reprezentantul marcilor grupului BMW in Romania din anul 1994, firma avand in prezent o retea care include 13 centre de reprezentare.
Compania va inaugura in februarie un nou complex auto, in cartierul Militari din Capitala. Investitia se ridica la patru milioane de euro.AutoItalia Group estimeaza o crestere a afacerii cu 20%, in 2008AutoItalia Group, importatorul oficial al marcilor Ssangyong, Maserati, Lancia, Alfa Romeo, Fiat si Fiat LCV (Fiat vehicule comerciale) - a livrat cu 56,3% mai multe masini anul trecut, pana la 16.338 de unitati.
Cea mai bine primita marca dintre cele importate de AutoItalia Group a fost Fiat, ale carei vanzari au crescut cu aproape 50%, de la circa 6.500 de masini in 2006 la peste 9.727 anul trecut. Pe locul doi s-a clasat Fiat LCV (vehiculele comerciale Fiat), ale carei vanzari au urcat cu aproape 80%, de la circa 3.350 unitati in 2006, la aproape 6.000 anul trecut. Livrarile pentru marca de lux Maserati au crescut in 2007 cu 37,5%, comparativ cu anul precedent, de la 16 masini la 22.
AutoItalia Group a raportat, de asemenea, cresteri ale cifrei de afaceri de peste 57% pentru motociclete Honda, de la 164 la 259 unitati.
Pentru anul acesta, AutoItalia Group are un obiectiv de 20.000 de unitati, cu peste 20% mai mult decat cele 16.338 de autovehicule comercializate anul trecut. In 2006, AutoItalia a livrat 10.452 de masini.
Dealerii din reteaua importatorului AutoItalia au investit aproape 15 milioane de euro anul trecut. Potrivit reprezentantilor companiei, in 2007 reteaua avea circa 30 de reprezentanti teritoriali.Mazda: 2.000 de autovehicule, in 2008Mazda a comercializat anul trecut in Romania 1.028 de unitati, in crestere cu 170%.
Cel mai bine vandute modele au fost Mazda3, cu 358 de unitati, in crestere cu 241% fata de 2006, si Mazda6, cu 246 de unitati, mai mult cu 123%. Compania vrea sa vanda in acest an 2.000 de autovehicule, noteaza Mediafax.
Noua versiune a modelului Mazda2, lansata in luna septembrie a anului trecut, a inregistrat vanzari de 117 unitati, compania avand pana in prezent 300 de comenzi. Vanzarile modelului CX-7, lansat in aceeasi luna, au totalizat 76 de unitati, iar pana in luna aprilie Mazda va mai livra alte 150 de unitati. Totodata, reteaua de distributie s-a extins anul trecut, de la trei showroom-uri la opt unitati, urmand ca in cursul acestui an sa fie deschise inca 12 centre.
Pe piata europeana, vanzarile Mazda au urcat in 2007 cu 2%, la 311.200 de unitati, reprezentand cel mai mare nivel din ultimii 16 ani. In Ungaria, compania a comercializat 2.500 de vehicule, in urcare cu 15% fata de anul 2006.
Operatiunile Mazda pe piata locala sunt coordonate de Centrul Mazda pentru Europa de Sud-Est, cu sediul la Klagenfurt, in Austria, infiintat la sfarsitul anului trecut, care gestioneaza activitatea pentru inca 12 piete, respectiv Austria, Ungaria, Slovenia, Croatia, Cehia, Slovacia, Bulgaria, Serbia, Bosnia, Macedonia, Moldova si Albania.