Reprezentantii firmei de telecomunicatii preconizeaza pentru 2008 o crestere cu cel putin 10-15% a numarului de angajati.

Angajatii Zapp primesc telefon si masina de serviciu, asigurare medicala si abonamente la fitness Zapp are deschise o serie de pozitii considerate „cheie" de reprezentantii companiei, pozitii pentru care deadline-ul este 2008. Politica de resurse umane a companiei, potri-vit reprezentantilor acesteia, este de crestere a numarului de angajati cu aproape 150 de oameni. „Noi am prefigurat ca, la sfirsitul lui 2007, o sa ajungem la 1.000 de angajati si pot sa spun ca ne-am situat foarte aproape de acest obiectiv, in prezent compania avind 950 de angajati in Romania. Pentru 2008 estimam ca numarul acestora va creste cel putin cu 10-15%", a declarat Carmen Lazar, head of corporate affairs Zapp.

Reprezentanta companiei a spus ca pozitiile ce sint inca de pe acum deschise candidatilor care vor sa lucreze la Zapp nu au un deadline fix deoarece sint joburi care „sint constant scoase la concurs de companiile din telecom datorita faptului ca sint pozitii cu rulaj mare, pe care lucreaza foarte multi oameni". „Cele mai multe pozitii deschise le avem in departamentul de operatiuni: customer care specialist, data support specialist, retention specialist, collection officer, pozitii part-time de operatori, la care se adauga pozitii de ingineri in cadrul departamentului tehnic", a adaugat Lazar. O alta categorie importanta de posturi mentionata de head of corporate affairs Zapp e reprezentata de „pozitii de corporate sales representative in sedii noi din tara tocmai pentru a creste gradul de reprezentativitate", a mai spus ea.

Citeva dintre pozitiile mentionate mai sus apar si pe site-ul companiei, la sectiunea cariere, si au ca deadline luna august din 2008. Insa Lazar a spus ca ei accepta si CV-uri, chiar daca o anumita pozitie nu mai este vacanta, pe adresa de e-mail a companiei, jobs@zapp.ro, sau CV-urile pot fi depuse direct pe site. In ceea ce priveste profilul angajatului, reprezentanta Zapp spune ca, desi cei cu studii tehnice sint de preferat, compania accepta si persoane care nu au neaparat o specializare in telecom sau o experienta anterioara, asa cum este cazul pozitiilor de incepatori, pentru care se cer mai degraba abilitati personale, cum ar fi „sa fie o persoana organizata, sa fie un bun comunicator si sa-i placa sa lucreze in echipa".

„Cred ca cel mai mare avantaj oferit de Zapp este posibilitatea de angajare si dezvoltare a unei cariere pentru studenti si tinerii absolventi. Zapp promoveaza activ angajarea studentilor in cadrul companiei, oferindu-le acestora un program flexibil pentru a imbina activitatea universitara cu un loc de munca in cadrul unei companii multinationale", considera Lazar. In ceea ce priveste beneficiile oferite de companie, angajatii primesc telefon de serviciu, asigurari medicale private, abonamente World Class Fitness Academy, bonuri de masa, masina de serviciu sau activitati recreationale. Exista si programe de dezvoltare profesionala, asigurata de cursuri si programe de instruire menite sa le aduca noi cunostinte angajatilor, dar sa-i si invete cum sa isi organizeze timpul mai bine sau cum sa lucreze in echipa.

Detalii despre o cariera la Zapp, pe www.cotidianul.ro/select