Nici Orange, nici Vodafone nu au mai oferit date concrete despre minutele vorbite de Revelion sau despre SMS-urile trimise de Craciun.

Competitia intre marii operatori de telefonie mobila a atins pana si traficul de Sarbatori, unul dintre momentele de fala pentru companiile de pe piata. Daca anul trecut doar Orange a mai oferit cateva date despre traficul pe anumite zile, de data aceasta ambii operatori au venit cu cresteri procentuale. Ceilalti operatori (fixi sau mobili) nu au comunicat inca vreo informatie.


ComparaTii. In reteaua Vodafone s-a inregistrat o crestere importanta pe segmentul apeluri video: pentru 31 decembrie-1 ianuarie traficul a crescut cu 34% fata de Revelionul anterior. Pentru perioada Craciunului nu se mai pot face comparatii, pentru ca anul trecut operatorul a transmis traficul pentru 24-26 decembrie, iar de data aceasta s-a avut in vedere 24-25. Totusi, traficul apelurilor video in data de 25 decembrie 2007 a crescut cu 45,69% fata de aceeasi zi din 2006. Traficul de SMS-uri la Revelionul 2008 nu a mai inregistrat o crestere pe masura celei din 2007: un plus de 5% fata de plus 32,64% (zilele 31 decembrie-1 ianuarie).


Operatorul Orange nu a furnizat nici un fel de date cu privire la traficul de apeluri video, iar pentru traficul de SMS-uri si de voce nu se pot face comparatii, pentru ca de fiecare data intalnim alte perioade raportate. Totusi, in perioada 31 decembrie 2007-1 ianuarie 2008 volumul traficului de voce a crescut cu peste 40% comparabil cu aceeasi perioada a anului 2006. Pentru perioada mentionata, clientii Orange au trimis cu 37% mai multe mesaje scrise decat anul trecut. Pe piata franceza, atat Orange, cat si SFR (unde Vodafone are 44% din actiuni) au oferit informatii detaliate despre traficul din noaptea de Revelion.