Primaria Cluj-Napoca va trimite in perioada urmatoare circa 127.000 de scrisori contribuabililor din municipiu. Costurile pentru expedierea acestor scrisori se ridica la 144.018 lei. Primarul municipiului Cluj-Napoca, Emil Boc (PD-L), a prezentat in cadrul unei conferinte de presa realizarile din 2007 si vrea sa le transmita clujenilor cate o scrisoare in care sa le aminteasca de aceste “impliniri”. De asemenea, in scrisoare vor fi prezentate obiectivele pentru 2008. Mai multi primari din Bucuresti au apelat la direct marketing, cum este numit sistemul de reclama la domiciliul “clientului” pentru a-si promova imaginea, anuntand diferite succese sau urand “La multi ani” contribuabililor. Anul 2008 este insa unul electoral, iar candidatii la Primarie care nu se afla in functie trebuie sa plateasca din buzunarul lor ori al partidului astfel de campanii.Pe de alta parte, Boc este zgarcit cu banii cand vine vorba de cultura adresata elitelor, care nu aduc multe voturi.