Postul de stiri a deszapezit joi, cu propriile forte, o strada din Bucuresti.

Dupa ce a fost bombardata inca de la primele caderi masive de zapada cu mesaje, poze si clipuri video de la telespectatorii prinsi intre nameti, Realitatea a decis sa dea o mina de ajutor acolo unde lamele buldozerelor nu s-au dovedit eficiente. Un mesaj al unui bucurestean anonim, trimis pe 3 ianuarie, care povestea ca are un buldo-excavator cu care vrea sa ajute la deszapezire, insa a fost ignorat de factorii responsabili, i-a determinat pe cei de la Realitatea sa profite de bunavointa concitadinului. De la volanul utilajului imprumutat, jurnalistii au reusit sa curete Strada Sergent Petru Aurelian din cartierul Baneasa, pe o distanta de 300 de metri, in doar 40 de minute.

Postul de stiri a devenit in acest fel joi, pentru a doua zi consecutiv, lider de audienta pe un tronson orar. Realitatea TV a detinut suprematia intre orele 9.00 si 11.00, la nivel urban, devansind postul PRO TV. Programele de stiri au fost urmarite in acest interval, in medie, de 246.000 de telespectatori si a avut o cota de piata de 11,4%. Maximumul de audienta a fost atins la ora 20.44, in timpul unei editii speciale despre troiene bucurestene, cind postul a adunat 559.000 de telespectatori. Pe tot parcursul zilei de miercuri, Realitatea TV a inregistrat o medie urbana de 1,5 puncte de rating si o cota de piata de 6,3%, cifre care au plasat televiziunea pe locul trei in topul preferintelor telespectatorilor, dupa PRO TV si Antena 1.