C(RAMPE)
Stiti reclama aia cu renul care intra cu capu-n zid si cu domnul Mos Craciun clatinandu-se bezmetic prin zapada obtinuta intr-un mod industrial? Nici noi. E la o bere fara alcool sau ceva de genul asta. Nici nu ni se sperie neuronii
C(RAMPE)
Stiti reclama aia cu renul care intra cu capu-n zid si cu domnul Mos Craciun clatinandu-se bezmetic prin zapada obtinuta intr-un mod industrial? Nici noi. E la o bere fara alcool sau ceva de genul asta. Nici nu ni se sperie neuronii-n cap cand vedem un cap de ren iesit pe partea cealalta a peretelui si, sa ne ierte al de Sus, dupa ce c-avem si noi cativa neuroni la care tinem ca la ochii din cap, si p-aia ni-i sperie ca s-o ia la goana, sa ramanem fara neuroni cum a ramas berea aia fara alcool. Ti-ti-ti, asa ceva e inadmisibil, domnilor.


Ca domnul Mos Craciun a baut prea multa bere si s-a urcat la volanul trasurii in stare avansata de ebrietate intelegem. La anul stim ce sa-i facem: il barbierim in somn si-i subtilizam toata vata din sertare, sa nu mai poata scoate capu-n lume si asa, sa ramana lumea fara el, ca si--asa, s-au cam prins astia cum sta treaba, nici un copil mic nu mai poti sa pacalesti in ziua de azi. Deci ce spuneam? (Vedeti? Vedeti ce spuneam ca ni se sperie neuronii de uitam de la mana pana€™ la gura? Vedeti???) Deci intelegem ca domnul Mos Craciun bea in timpul serviciului. Dar cu renii ce-au avut domnii aceia care au nascut reclama? a? De cand consuma renul alcool? Ah, ne-am prins. (Bineinteles ca ne-am prins tarziu daca ne-au fugit neuronii, speriati de capul de ren miscandu-se in zid!) Era o poanta (clinc-clinc). Era o poanta la care noi trebuia sa ne radem, nu sa ne speriem si sa ne acoperim la ochi copiii ca sa nu viseze urat noaptea. Aha. Carevasazica, din vizionara perspectiva a unor reclamagii (baieti care fac reclame), domnul Mos Craciun se numeste Mos Craciun si e alcoolic. Si ca ideea, atat de subtila, incat nici nu ne-am prins, este ca sa facem bine ca, de Sarbatori, sa consumam bere fara alcool. Noi, nu domnul Mos Craciun si nici renii. Asta deoarece e de la sine inteles, si toata lumea stie asta, ca domnul Mos Craciun nu e chiar el, ci noi, oamenii mari - niste schizofrenici care imprumuta personalitati in functie de cum vor baietii cu reclamele (reclamagiii in speta).


Credem ca pe undeva s-a pierdut o idee. Poate si pentru ca baietii care au nascut reclama au nascut-o prin cezariana si fara anestezie si i-au durut atat de tare, incat au dat din maini si din picioare si l-au izgonit pe chirurgul care le-a bagat mana in cap, drept pentru care n-a putut nenea sa-i chiureteze de tot, in urma ramanand o idee. Dar care este ea? Acum, rana din cap s-a vindecat cu chiu-cu vai si pe bune ca nu-ti mai vine sa-i desfaci la cap ca sa nasca total.
Ce am inteles noi, copii, din aceasta reclama nascuta inainte de vreme. Noi am inteles ca domnul Mos Craciun are probleme cu bautura si ca nici renii nu se simt prea bine. Ca in tara domnului Mos Craciun toata lumea o tine-ntr-o chercheleala continua si c-am face bine ca noi (NOI!!!) sa bem bere fara alcool, ca nu care cumva sa se-mbete domnul Mos Craciun. Dar, cum domnul Mos Craciun e doar o metafora, rezulta ca noi suntem domnul Mos Craciun. Alo? Spitalul Obregia? Mai aveti paturi libere? Un grup de schizofrenici executati in tampla ar dori sa va viziteze!


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.