"Luna aceasta am avut un start foarte bun in ceea ce privește valoarea vanzărilor inregistrate in magazinele Flamingo Computers, Flanco și Flanco World, aceasta fiind de aproximativ 0,8 milioane euro incă din primele zile. Vanzările au cunoscut o creștere progresivă in această lună și ne așteptăm ca acest trend să continue chiar mai accentuat in ultimele zile, in special in preajma Crăciunului", a declarat CEO Flamingo International, Jiri Rizek.
Valoarea vanzărilor inregistrate de Flamingo International pană la jumătatea lunii a depășit totalul vanzărilor lunii decembrie de anul trecut. Categoriile de produse care un inregistrat cele mai mari creșteri de vanzări in rețeaua magazinelor Flamingo International luna aceasta sunt LCD tv-urile, electronicele TV-Video și produsele de tip gadget (foto, video), console de joc, PC-uri și notebook-uri.
Grupul Flamingo International activează pe piața din Romania incă din anul 1994, avand ca principal obiect de activitate comerțul de produse IT&C, electronice și electrocasnice, fiind in acest moment al doilea cel mai mare jucător de pe piața de profil.
Strategia Grupului Flamingo constă in consolidarea poziției deținute pe piața locală, prin extinderea rețelei de magazine Flanco World in toate regiunile țării și prin imbunătățirea performațelor magazinelor tradiționale Flanco și Flamingo Computers. In prezent există 18 locații Flanco World in cele mai importante regiuni ale țării. Rețeaua Flanco World presupune magazine cu suprafețe de vanzare mari cuprinse intre 1.000 și 3.000 metri pătrați.