Delphi Diesel a dezvoltat si implementat in colaborare cu Renault unul dintre cele mai "ecologice" (verzi) sisteme create vreodata, venind in sprijinul producatorului de automobile la concursul anual "Michelin Bidendum" din noiembrie, in China. Concu
Delphi Diesel a dezvoltat si implementat in colaborare cu Renault unul dintre cele mai "ecologice" (verzi) sisteme create vreodata, venind in sprijinul producatorului de automobile la concursul anual "Michelin Bidendum" din noiembrie, in China. Concursul, acum la a opta editie, este in cautare de automobile curate, nepoluante in conditii normale de exploatare. Reducerea emisiilor de CO2 de catre autovehicule este una din cele mai mari probleme cu care se confrunta astazi inginerii din industria de automobile. Intre timp tehnologia diesel a evoluat, sistemul de injectie "common rail" s-a dovedit a fi un contributor major in reducerea nivelului de emisii de CO2 si in obtinerea unor standarde de emisie chiar mai severe. Astazi, Delphi se sprijina pe marea sa experienta in tehnologia "Common rail" pentru a ajuta clientii sa obtina noi standarde in consumul de carburanti. Pentru a-si promova tehnologia, Delphi a furnizat constructorului Renault un sistem complet de injectie Diesel pentru lansarea conceptului Logan Renault Eco2. Conceptul vizeaza un automobil economic si ecologic si a fost prezentat anul acesta la concursul "Challenge Bibendum" organizat de catre Michelin, la Shanghai. Sistemul de injectie "Multec Common Rail" Delphi este constituit dintr-o pompa de inalta presiune, o rampa sferica de distributie si un calculator de control al motorului compatibile Euro 4, precum si un set de injectoare cu comanda tip solenoid compatibil cu normele Euro 5. Pentru a asigura controlul intregului sistem, Delphi a adaptat software-ul la aceasta aplicatie, participand de asemenea la dezvoltarea de strategii de control al motorului. Eforturile combinate ale Renault si Delphi au permis "concept-car"-ului Eco˛ sa atinga un nivel record de emisii de CO2 in cadrul concursului Bibendum Challenge Rallye la 71g/km corespunzand la un consum de 2,72l/100km (87 miles/gallon). "Pentru o masina din acest segment, este un rezultat excelent", declara directorul general Delphi Diesel, Jose Avila. "Chiar daca acest 'concept-car>> este un prototip, caracteristicile sale tehnice au fost definite pentru a-i facilita industrializarea.
Sistemul Delphi "Common Rail" de pe noul concept Logan Renault Eco2 permite o combustie imbunatatita, determinand un consum optimizat de carburant si reducerea emisiilor de CO2. Beneficiile sunt atat economice, cat si ecologice.
Ameliorarea continua, conceptia ingenioasa, precum si raportul cost-performanta atractiv reprezinta factorii-cheie care duc la succesul sistemului Delphi "Common Rail".
Exemplele sunt evidentiate de intregul sistem. Delphi a adaptat functiile hidraulice ale injectoarelor, precum si reglajele specifice motorului si vehiculului pentru noul concept-car Logan Renault Eco2. Au fost obtinute reglaje optimizate ale motorului, permitand astfel obtinerea unui consum de combustibil exceptional de jos pentru conceptul Logan Renault Eco2, asigurand un nivel de emisii inferior standardului euro.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.