Astfel, de la inceputul anului si pana in prezent, numarul de terminale a
crescut de la 3.600 la 9.500.
In Romania, Payzone are relatii comerciale cu peste 1.200 de distribuitori
si parteneri de retail si ofera servicii de operare electronica pentru plata
facturilor pentru Posta Romana. Pentru anul viitor, compania si-a propus
cresterea cu cel putin 50% a numarului de terminale, atat prin amplasarea
acestora la comercianti independenti, cat si prin dezvoltarea colaborarii cu
parteneri strategici de retail, spun reprezentantii companiei.
Payzone a luat fiinta in septembrie 2007 prin fuziunea dintre compania
irlandeza Alphyra, care detine cea mai extinsa retea independenta de plati
electronice cu numerar din Europa, si Cardpoint, liderul britanic in
domeniul furnizarii, instalarii si operarii de bancomate (ATM). Compania nou
formata a fost listata pe bursa din Londra la inceputul acestei luni.
In urma acestei schimbari, Payzone PLC preia afacerea Alphyra in Romania, ce
opereaza pe piata locala din 2005 in domeniul distributiei electronice a
cartelelor preplatite pentru telefonia mobila. Afacerea din Romania va fi
condusa in continuare de Petros Liolios, in calitatea de managing director
al Payzone.
"Strategia de dezvoltare a grupului Payzone gaseste premize favorabile pe
piata romaneasca, si ma refer atat la conditiile generale din piata, cat si
la aspecte ce privesc domeniul nostru de activitate", a spus Liolios.
Directorul Payzone in Romania a amintit, ca trasaturi pozitive ale pietei
romanesti, intrarea in piata comuna europeana, procesul de stabilizare a
mediului de afaceri, cresterea volumului de circulatie monetara si
pregatirea din ce in ce mai mare a populatiei pentru folosirea serviciilor
inovative.
Liolios considera ca, in prezent, asistam la cresterea numarului de clienti
de telefonie mobila utilizatori de produse preplatite. El a estimat ca
jumatate din produsele preplatite sunt oferite prin sistemul electronic de
vanzare, iar pentru anul viitor a estimat o crestere cu inca 20%.