Companiile producatoare de cosmetice induc in eroare clientii in ceea ce priveste eficacitatea cremelor pentru ingrijiea pielii, prin utilizarea unui limbaj stiintific incomprehensibil, potrivit unui raport al unui grup pentru protectia consumatorilor, Which?. Specialistii acuza marile companii de cosmetice de inducerea in eroare a clientilor. Clipurile publicitate difuzate pe posturile de televiziune vorbesc despre "pentapeptide", "lipopeptide" si "acid hialuronic" si sustin ca aceste produse "reactiveaza celulele de la suprafata pielii", conferind epidermei "o stralucire proaspata". Dupa ce s-au dat drept consumatori si au contactat trei companii pentru a primi explicatii, reprezentantii organizatiei pentru protectia consumatorului au ajuns la concluzia ca "dovezile" care vin in sprijinul afirmatiilor sunt de neinteles, chiar si pentru un cercetator stiintific. "Pentapeptidele, acidul hialuronic si Omega 3 pot suna impresionant, dar o analiza mai amanuntita a reclamelor la produsele cosmetice glossy si a afirmatiilor anumitor companii nu duce la raspunsuri concludente", se indica in raportu l Which?. "Scot stiinta reala din context astfel incat aceasta devine o 'stiinta rea>>", a declarat profesorul Aarathi Prasad. "Cuvintele suna ademenitor, dar avem de-a face mai degraba cu SF decat cu stiinta reala", a adaugat acesta.

Viata pe Marte este posibila
Cercetatorii de la Agentia Spatiala Europeana (ESA) au descoperit un ghetar activ pe suprafata lui Marte, care ar putea, spun acestia, sa constituie un loc ideal pentru aparitia unor forme de viata. Imaginile ghetarului proaspat au fost realizate cu camerele de inalta rezolutie ale sondei Mars Express, a Agentiei Spatiale Europene, prima misiune europeana pe planeta rosie. Ghetarul ar putea constitui un loc ideal pentru debutul vietii pe Marte, potrivit cercetatorilor. Orice microorganism care traieste in solul planetei poate fi adus la suprafata de apa.