Automobile Dacia semnaleaza faptul ca in ultima vreme mai multi cetateni care spun ca sunt angajatii companiei pretind sume de bani care sa fie cheltuite pe cumpararea de cartele telefonice apartinand unor retele de telefonie mobila, in schimbul ofer
Automobile Dacia semnaleaza faptul ca in ultima vreme mai multi cetateni care spun ca sunt angajatii companiei pretind sume de bani care sa fie cheltuite pe cumpararea de cartele telefonice apartinand unor retele de telefonie mobila, in schimbul oferirii unui vehicul Dacia Logan. Potrivit comunicatului remis presei, acestia formeaza la intamplare un numar de telefon si se recomanda drept angajati ai Dacia. Pentru a castiga increderea persoanelor cu care vorbesc, ei ofera informatii care par verosimile, de exemplu nume, prenume, adrese sau serii de legitimatii fictive. Apelantul este anuntat de un nou concurs organizat de compania la care acestia pretind ca lucreaza pentru care marele premiu este un autoturism Dacia Logan.
Mai mult, ei sustin ca persoana apelata este unul din castigatori si ca masina ii va fi livrata la domiciliu cu conditia ca acesta sa achizitioneze cartele apartinand unor retele de telefonie mobila cu valori cuprinse intre 100 si 200 $ si sa trimita codul de reincarcare.
Compania romana de automobile a precizat ca nu a fost organizat un astfel de concurs si ca doreste inceperea urmaririi penale impotriva persoanelor vinovate de aceasta dezinformare frauduloasa.
Cei implicati pot fi acuzati pentru savarsirea mai multor infractiuni prevazute de Codul Penal si pedepsite cu inchisoarea, precum inselaciune fata de persoanele apelate si de concurenta neloiala fata de Dacia, cu grave consecinte asupra imaginii de marca.
De asemenea, producatorul roaga cetatenii sa fie foarte atenti si sa respinga aceste apeluri, chiar daca datele de identificare ale persoanei apelante (nume, date personale, numar de telefon) par credibile.
De asemenea, Dacia are rugamintea fata de cei supusi acestor tentative de inselaciune sa obtina de la persoanele care le apeleaza toate informatiile posibile si sa informeze de urgenta Vocea Clientului Dacia la numarul de telefon 0248 500 000.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.