Real Hipermarket a deschis portile celui de-al 13-lea hipermarket din Romania. Complexul, care dispune de o suprafata utila de 7.500 de mp, a necesitat o investitie de 21,5 milioane de euro, ce include echipamente si instalatii real, iar cumparatorii pot gasi o paleta larga de produse.
Intrat pe piata de retail din Romania in anul 2006 prin inaugurarea primului magazin in Timisoara, Real vrea sa fie printre cei mai importanti retaileri de la noi din tara, dezvoltand un plan de expansiune sustinut. Astfel, pana la sfarsitul acestui an, compania va avea 14 hipermarketuri in 13 orase mari din tara.
"Suntem pe deplin convinsi ca si la Deva ne vom impune", a declarat Tjeerd Jegen, director general Real Hypermarket Romania, intr-un comunicat de presa.
Hypermarket Deva se intinde pe o suprafata totala construita de peste 22.000 de mp, din care galeria comerciala ocupa peste 10.500 de mp si reuneste 29 de magazine cu profiluri diferite: telefonie mobila, drogherie, decoratiuni interioare, mobila, imbracaminte si incaltaminte si dispune de 1.400 de locuri de parcare.
Real comercializeaza peste 400 de articole de peste, inclusiv cele importate din Italia, Norvegia si Grecia, peste 500 de produse de panificatie si patiserie, dintre care 300 din productie proprie, un sortiment bogat si variat de fructe si legume din tara, dar si exotice, peste 500 de sortimente de carne si preparate din carne.
Sectorul de vinuri contine un sortiment bogat cu aproximativ 320 de vinuri romanesti, din toate podgoriile nationale, si 160 de vinuri provenite din tari cu traditie, precum Franta, Italia, Spania sau Ungaria, dar si din Lumea Noua: Chile, Argentina, California, Africa de Sud, Australia, Noua Zeelanda.
Sectorul nealimentar este structurat astfel incat sa raspunda la orice cerinta, clientii avand posibilitatea de a alege dintr-o gama variata de produse, de la simple becuri si pana la ultimele generatii de televizoare LCD.