Compania de retail CDE R Interex din Ploiesti estimeaza pentru acest an o cifra de afaceri de aproximativ 90 de milioane de euro, cu 56% mai mult decat anul trecut, ca urmare a expansiunii retelei de supermarketuri, a declarat agentiei Mediafax secretarul general al Consiliului de Administratie, Stanislas Mainfroy.
"Cifra de afaceri estimata pentru 2007 va atinge, probabil, suma de 90 milioane de euro. Aceasta suma se refera, in mod evident, la rezultatele tuturor celor zece magazine ale retelei", a afirmat Mainfroy. Interex a inregistrat in 2006 o cifra de afaceri de 203,3 milioane de lei (57,7 milioane de euro) si pierderi de 7,1 milioane de lei (doua milioane de euro), potrivit datelor transmise Ministerului Economiei si Finantelor.
Compania, apartinand grupului francez de retail ITM Entreprises, a deschis in acest an doua supermarketuri Interex la Sibiu si Vaslui, ajungand la o retea de zece magazine.
Pentru 2008, planurile Interex prevad deschiderea a sase supermarketuri, primul magazin urmand sa fie deschis in luna februarie, la Barlad, in incinta unui centru comercial.
"Planurile de expansiune pentru 2008 includ sase magazine noi. Suntem interesati si analizam o serie de oportunitati in mai multe orase din tara, printre care Galati, Tulcea, Slobozia, Piatra Neamt si chiar Bucuresti", a adaugat Mainfroy.
Potrivit reprezentantului Interex, investitia medie intr-un magazin cu o suprafata de vanzare de 2.500 de metri patrati este de patru milioane de euro, astfel incat investitia totala pentru deschiderea celor sase magazine programata pentru 2008 poate ajunge la circa 24 de milioane de euro.
ITM Entreprises opereaza reteaua de supermarketuri Interex in Romania, Serbia si Bosnia-Hertegovina. In Franta, compania este prezenta prin intermediul retelelor Intermarche, Ecomarche, Bricomarche, Restaumarche, Netto, Logimarche, Roady si Veti.