Generatia PRO si generatia MTV vor fi descintate de aceeasi corporatie in Romania: imperiul media al americanilor de la CME.

MTV are, de ieri, o multime de frati mai mari Anuntata de citeva saptamini pe bloguri si de surse, tranzactia a devenit ieri publica: televiziunea de muzica a fost infiata in Romania de proprietarii PRO TV. Consiliul National al Audiovizualului a aprobat ieri cedarea licentei audiovizuale pentru transmisia prin satelit a postului MTV de la societatea care o detinea in Romania, Music Television System SRL Bucuresti, catre PRO TV SA Bucuresti. Continutul se va schimba in timp, dar muzica romaneasca va ramine la locul ei, ca si sediul televiziunii. „Exista un contract cu MTV Londra, prin care ne vor furniza programe", a declarat in fata membrilor CNA reprezentanta societatii PRO TV SA Bucuresti, Adriana Papureanu, potrivit agentiei de stiri NewsIn. „Music Television System nu avea destula putere financiara sa gestioneze un brand precum MTV, asa ca a facut citeva recomandari la Londra privind potentiali operatori din Romania. Planurile bugetare si de investitii ale Viacom, compania care detine MTV, sint foarte mari si Music Television System nu le-ar fi facut fata. Urmeaza sa fie discutata si o prima de transfer al brandului MTV de la Music Television System la PRO TV SA Bucuresti", au mai aratat, pentru NewsIn, citeva persoane apropiate tranzactiei.

Central European Media Enterprises (pe scurt CME, proprietara a PRO TV&Co. pe piata romaneasca) are dorinte de apropiere cu MTV si in restul Europei Centrale si de Est. MTV Ucraina si MTV Slovenia sint doua dintre punctele strategice vizate de americani, potrivit unor surse citate de aceeasi agentie de presa la inceputul acestei luni.