Transferul lui Fernando Alonso la constructorul francez a determinat aducerea lui Kovalainen, din Hexagon, la „sagetile argintii".

Foto: Reuters Apropierea sfirsitului de an le-a facut pe echipele de Formula 1 sa se grabeasca in a-si stabili pilotii titulari pe care vor conta in 2008. Semnalul a fost dat de Renault, care s-a inteles cu Fernando Alonso, iar in functie de alegerea pilotului iberic au inceput sa se produca restul miscarilor in Marele Circ. Astfel, se poate spune ca Renault si McLaren au facut schimb de oameni, locul ramas liber alaturi de Lewis Hamilton in al doilea monopost de la Woking fiind ocupat de finlandezul Heikki Kovalainen, Pedro de la Rosa raminind in continuare pilot de teste, alaturi de Garry Paffet. „Ca finlandez e o onoare pentru mine sa calc pe urmele lui Mika si Kimi", a declarat Heikki, predecesorii sai stind la „sagetile argintii" opt si respectiv patru sezoane. Al doilea pilot pe care Renault l-a avut pe grila anul trecut, Giancarlo Fisichella, s-a despartit si el de constructorul francez, fiind confirmat ieri la Force India - continuatoarea Spyker -, unde il va avea coleg pe Adrian Sutil. Team-ul indian are mari pretentii de la noul sezon, refuzind sa-l achizitioneze pe Ralf Schumacher, din cauza sezoanelor dezamagitoare de la Toyota. Fratele mai mic al lui Schumi are mari probleme in a-si gasi o echipa, singura ramasa disponibila fiind sora mai mica a lui Honda, Super Aguri. Se stiu astfel grilele principalelor echipe angrenate in F1, competitia anuntindu-se si anul viitor pasionanta: Ferrari-Raikkonen, Massa; McLaren-Hamilton, Kovalainen; Renault-Alonso, Piquet Jr.; BMW-Kubica, Heidfeld; Williams-Rosberg, Webber.

Taximetristul Schumi e bun de plata Cel mai rapid sofer de taxi din Germania, Michael Schumacher, si proprietarul taxiului care l-a lasat sa conduca autoturismul pentru ca familia fostului pilot sa ajunga la timp la aeroport risca sa fie sanctionati cu o amenda. Adevaratul taximetrist a fost deja anchetat de catre politia locala, care sustine ca acesta a incalcat legile rutiere pentru ca i-a permis lui Schumacher sa se urce la volan. Omul in cauza, turcul Tuncer Yilmaz, declarase saptamina trecuta ca marele campion „a facut depasiri incredibile si a circulat cu viteza maxima in viraje". Schumi a avut atunci la dispozitie un Opel Vivaro, cu care a atins 163 km/ora.