Ce se mai poarta in materie de oche­lari? Se poarta ochelarii sau ne punem doar lentile de contact multicolore si scapam de grija?! Dar soarele cum il evitam? Rame din titan perforat sau cu 144 de cristale Swa­rov­ski, ochelari de vedere meta­lici cu brate invelite in piele, toate pot fi gasite in colectia pe 2008 a marilor case de moda din lume. Spectaculoase si stralucitoare, ele cuprind cele mai importante branduri glo­bale: basic, fashion si de lux Bvlgari, Chanel, Dolce&Gabbana, Donna Karan, Ferragamo, Lux­-o­t­tica, Prada, Miu Miu, Persol, Ralph Lauren, Polo, Ray-Ban, Versace, Versus si Vogue.   MODELE. Noile colectii de soare si de vedere cu peste 2.000 de modele noi sunt disponibile in reteaua de magazine Opticris din 18 decembrie 2007. Corina Vintan, fost purtator de cuvant al Ministerului de Externe, s-a ocupat de organizarea lansarii colectiei de ochelari pentru 2008 a companiei Opticris, lider de piata in optica medicala si de lux si crede cu tarie ca "ochelarii sunt mai importanti decat bijuteriile". Gabi Szabo, Andreea Esca, Florin Piersic, primarul Adriean Vi­dea­nu, Jojo, Cornel Nistorescu, Emil Hurezeanu, Damian Dra­ghici, Oana Cuzino, Andrei Gheor­ghe, Doina Levintza, Silvia Ghiata (fosta Ciurescu), dar si Mi­haela Geoana si Tania Budi au fost prezenti la apelul organizatorilor pentru a proba ultimele creatii in domeniul ochelarilor. "Am remarcat cateva branduri interesante, eu, care sunt o mare purtatoare de oche­lari", ne-a spus Silvia Ghiata.   TENTATII. "Cred ca o sa ma tenteze ceva, nu vreau sa dau nume, dar ceea ce am vazut pana acum mi se pare foarte frumos. Nu stiu precis la ce s-au gandit or­ga­nizatorii, dar mi-as dori foarte tare sa existe un target Plus 50. Pentru ca mai avem nevoie si noi, cei care purtam diverse dioptrii, de frumusete." "Nu am cuvinte care sa descrie exact ce am vazut, spun doar ca sunt modele de exceptie. Cei care le creeaza sunt adevarati artisti. Cred ca organizatorii sunt siguri ca gasesc o piata foarte buna in Ro­ma­nia. Targetul e destul de larg", ne-a marturisit si Tania Budi.   MAGAZIN. Prieten de familie vechi cu patronii firmei, Florin Piersic ne-a declarat: "Nu am va­zut nimic, dar nea­pa­rat trebuie sa scrii asta. Nu trebuie sa vad expozitia pentru ca eu sunt foarte apropiat de doamna Cristescu si sotul ei, Eugeniu. Suntem prieteni de la Cluj, de cand au deschis primul magazin. Am venit sa-i dau un fel de replica pentru ca si ea cu sotul ei au venit la spectacolul in care joc. Nu puteam sa spun nu. Asa ca iata-ma", a incheiat Florin Piersic.   O inovatie in domeniu Compania a fost infiintata in 1990 si a continuat o traditie de peste 40 de ani, inceputa in 1947, cand familia Cristescu a rea­lizat prima masina de fabricat balamale de ochelari, o inovatie romaneasca in acest domeniu. Un pas important in strategia grupului Cris a fost alianta pe care a facut-o in 1997 cu liderul mondial in productia si distributia de marci de lux in domeniul ochelarilor, grup Luxottica. Pana la sfarsitul anului 2008, reteaua de magazine se va extinde pana la aproximativ 30 de unitati. loreta.popa@jurnalul.ro