Au aparut citeva reclame cu o muzica atit de buna incit nu-ti sare deloc tandara cind rup, intr-un film, firul intins al actiunii de care te tineai strins.

Vocea Amandei Lear e asociata acumcu o ciocolata Vocea lui Katie Melua pe spotul de la ABN Amro, a Amandei Lear cintind pentru Kinder Bueno, a Giannei Nannini insotind un Fiat, a celor de la Loituma intrindu-ti in casa pentru Dolce si cea a lui Citizen Cope impunind un ritm alert pentru ClickNet n-au schimbat vieti, dar cu siguranta au schimbat clipe. Chit ca ai avut o zi proasta la serviciu, esti racit cobza, ti-ai zgiriat masina, te-ai imbolnavit de plictiseala sau ti-ai pierdut iar cardul, cind o auzi pe Nannini articulind din inaltul coardelor vocale „Meravigliosa Creatura" vezi strafulgerari de weekend vesnic si simti promisiunea unor sosele perfecte care duc oriunde vrei tu. Partea frumoasa este ca fractiunile de piese frumoase apar, macar primele dati, de unde nu te astepti, din biziitul vitalist al unui calup publicitar, sa inspire probleme si sa expire zimbete. Si nu trec usor. Iti ramin a doua zi in minte si le fredonezi in culmea blocajului in trafic, in drum spre serviciu, le fredonezi prietenilor mai priceputi la trupe ca sa-ti spuna „cine cinta piesa aia din reclama cutare", le asculti pe YouTube, iti cumperi un CD, iti imprimi un CD intreg cu o singura melodie si, daca vine cineva la tine, ii dai ceva misto sa asculte. Chiar daca „cevaul" nu e ceva nou. Piesa Enigma („Give a Little Mmmh to Me"), din reclama Kinder Bueno, vine de pe albumul „Sweet Revenge", din 1978, al Amandei Lear, care s-a vindut in peste patru milioane de exemplare si a ajuns pina in Africa de Sud, Chile sau Thailanda.

„Ievan Polka", din clipul Dolce, e un cintec popular finlandez din anii ’30, facut celebru in 1995 de grupul folk Loituma. „Meravigliosa Creatura" e cintata de Gianna Nannini si inclusa de cei de la Fiat in clipul publicitar de la Fiat Bravo. Si clipul, si cintecul au placut atit de mult incit albumul „Perle", de pe care venea piesa, a ajuns in topul celor mai bine vindute 50 de albume din Italia. Clipul ABN Amro imprumuta piesa lui Katie Melua, „Nine Million Bicycles", iar cel ClickNet pe cea a lui Citizen Cope, „Brother Lee".