Tymbark Maspex Romania estimeaza pentru anul viitor afaceri cu 20% mai mari ca in 2007, la peste 61 milioane de euro, a declarat presedintele companiei, Krzysztof Grabowski, citat de NewsIn.
Compania a anuntat pentru 2007 o cifra de afaceri estimata la aproximativ 51 milioane de euro, in crestere cu aproximativ 20% fata de anul trecut, cand a fost atins un nivel de 43 milioane de euro, iar pentru 2008 vizeaza afaceri in crestere de pana la 61 milioane de euro. Potrivit reprezentantilor companiei, cele mai recente investitii realizate de Tymbark Maspex Romania s-au ridicat la valoarea de sapte milioane euro.
Tymbark Maspex Romania a lansat recent, sub marca Tymbark, Linia de Multivitamine, singura de acest tip de pe piata, care este disponibila, de la jumatatea lunii noiembrie, in trei sortimente: Tymbark Multivitamine Nectar, Tymbark Multivitamine cu Magneziu si Tymbark Multivitamine Cocktail Rosu. Potrivit datelor AC Nielsen, Tymbark Maspex este lider pe segmentul de nectaruri, cu o cota de 35,3%.
"Noua gama este produsa la fabrica de la Valenii de Munte si este destinata atat pietei interne, unde deocamdata suntem singurii cu un produs de acest tip, cat si pentru export, acest produs fiind deja prezent pe diferite alte piete pe care activam.
Suma investita in campania de promovare a noii linii Tymbark Multivitamine se ridica la 1,15 milioane de euro, valoare de rate card, iar ca urmare a lansarii noii linii Tymbark Multivitamine, preconizam o dublare a vanzarilor acestor produse, in urmatoarea jumatate de an", a declarat presedintele companiei.
In prezent, Tymbark Maspex Romania produce in fabrica sa de la Valenii de Munte toate sucurile Tymbark, sucul de morcovi si fructe Tedi, nectarurile Carotella, nectarurile Ciao, precum si produsele instant din gama La Festa.