"Extinderea Romstal in Serbia se inscrie in planurile de dezvoltare a companiei catre noi piete, preconizate pentru acest an. Principalele avantaje ale Doming d.o.o. care ne-au determinat sa luam decizia de preluare, au fost in primul rand experienta si notorietatea companiei pe piata din Serbia, infrastructura solida si reteaua extinsa de magazine si, nu in ultimul rand, echipa de peste 100 de angajati foarte bine pregatiti. Suntem convinsi ca, in cel mai scurt timp, Doming d.o.o. va impartasi viziunea Romstal, aceea de a dovedi pozitia de lider de piata in comercializarea echipamentelor de instalatii pentru constructii intre companiile multinationale din Europa de Est", a declarat Enrico Perini, director de dezvoltare al Romstal.Doming d.o.o. are 25-30% din piata materialelor pentru instalatii din SerbiaCompania Doming d.o.o. detine 25-30% din piata materialelor pentru instalatii din Serbia, fiind a doua companie de profil din aceasta tara. Cu o cifra de afaceri estimata la sfarsitul anului 2007 la peste 23 milioane euro, Doming d.o.o. are acoperire nationala prin reteaua de distributie dezvoltata pe intreg teritoriul Serbiei.
Magazinele partenere acopera 70% din teritoriul tarii - 20 de puncte de vanzare comercializeaza exclusiv produsele firmei Doming si alte 40 de magazine comercializeaza si produse de profil ale altor firme producatoare.
Reteaua proprie a Doming d.o.o. este formata din noua magazine localizate in principalele orase din Serbia - trei in Belgrad si cate unul in Nis, Novi Sad, Cuprja, Pozarevac, Loznica, Pojega. La aceste magazine se adauga si un centru logistic in Simnovci, aflat la 30 kilometri de Belgrad.
Romstal a inaugurat in 2007 noua noi filiale, noua reprezentante de tip franciza, doua depozite si un magazin cu autoservire in Bucuresti. In acest an, investitiile la nivel national si international alocate dezvoltarii companiei Romstal s-au ridicat la cifra de aproximativ 50 de milioane euro. Romstal este un jucator important pe piata romaneasca in comercializarea echipamentelor de instalatii pentru constructii. Portofoliul companiei este grupat in sase categorii de interes, gestionate de divizii specializate - Thermo, Klima, Hydro, Sanni, Electro si Ceramic, iar oferta de produse include peste 20.000 de articole.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Vista Bank finanțează un parc eolian al grupului Premer Energy
Sursa: futurebanking.ro
-
Nici nu a născut, dar și-a ales deja bona filipineză. Ana Baniciu va naște în...
Sursa: kudika.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Lacul Como ar putea avea soarta Veneției: Italienii se gândesc să impună o...
Sursa: wall-street.ro