Un tribunal din Londra a decis, vineri, ca actrita australiana Nicole Kidman sa primeasca despagubiri din partea unui cotidian britanic care a scris despre actrita ca ar fi promovat un alt parfum decat "Chanel no 5", pentru care a semnat un contract publicitar, informeaza AFP, citata de Mediafax. Daily Telegraph s-a scuzat pentru ca a publicat, fara o baza reala, in rubrica sa de stiri mondene, faptul ca actrita a profitat de promovarea celui mai recent film al sau, "Busola de aur", pentru a prezenta o sticla de parfum "Jo Malone", caruia i-a laudat calitatile. Nicole Kidman, castigatoare a unui premiu Oscar pentru cea mai buna actrita in 2002, pentru rolul din "Orele", "se parfuma constant" cu acest parfum, asigurand astfel promovarea unui produs concurent celebrului parfum al casei Chanel, a scris cotidianul. John Kelly, judecator la Inalta Curte din Londra, a afirmat ca starul in varsta de 40 de ani a fost tulburata din cauza acestui articol, care sugera ca a incalcat termenii contractului cu marca de lux Chanel. Avocatul David Price si-a cerut scuze in numele publicatiei, indicand ca s-a descoperit ca era vorba de o poveste inventata abia dupa ce articolul a fost publicat. Jurnalul a acceptat sa plateasca daune cu o valoare nespecificata, suma urmand a fi oferita de Nicole Kidman Fondului Natiunilor Unite pentru femei.