Toyota a oferit detalii minime despre program, spunand doar ca se asteapta ca impactul sa fie mai rapid si mai mare decat in cazul planului anterior, ce a redus pretul la componente. Planul, denumit CCC21 (Construction of Cost Competitiveness in the 21st Century), condus de Watanabe, a redus costurile cu 6,13 miliarde euro in cinci ani.
Posibilitatea de a reduce costurile a fost punctul forte al Toyota, lucru ce a permis companiei sa investeasca in dezvoltarea autoturismelor si sa atraga soferi din intreaga lume.
"Impactul total va fi observat cel mai probabil in 2010", a declarat Watanabe si a adaugat ca Toyota isi va creste cooperarea cu distribuitorii din America de Nord si Europa pentru a-si extinde activitatile de reducere a costurilor in afara Japoniei.
Toyota este cel mai mare producator de automobile din lume, cu o capitalizare de piata de peste 136,2 miliarde de euro. Grupul nipon a estimat vanzari de 9,34 milioane automobile in 2007, luand in calcul si diviziile Daihatsu Motor Co si Hino Motors Ltd, si intentioneaza sa sporeasca vanzarile la 10,4 milioane de unitati, pana in 2009.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Ce măsuri au luat cele mai importante zone turistice din Italia pentru a...
Sursa: wall-street.ro