Aflandu-se in plina luna a cadourilor, primarul Ploiestiului s-a gandit ca nu ar fi rau sa faca pe Mos Craciun. Mai ales ca pomana, sub forma de cadou, ar urma sa fie suportata, ca aproape de fiecare data, de contribuabilii ploiesteni. De asta data, „marinimia“ gospodarului-sef al urbei nu s-a mai pogorat asupra „asfaltatorilor“ abonati la carpelile electorale ale strazilor sau asupra diversilor amici politici si de chimir, „alesul“ fiind afaceristul Ioan Nicolae, magnatul din Zimnicea si unul dintre „parintii falimentelor“, care ar urma sa primeasca anual, in urma unei hotarari ce urmeaza a fi bagata pe gatul consilierilor locali, un „cadou“ de 400.000 de euro. Pretextul pomenii, potrivit proiectului hotararii ce urmeaza a fi supusa votului in sedinta din 21 decembrie a Consiliului Local fiind asocierea Primariei Ploiesti cu noua echipa de fotbal patronata de Ioan Nicolae, CSM Ploiesti.

Noua tentativa a primarului Calota de aburire a ploiestenilor si de „improprietarire“ a omului de afaceri Ioan Nicolae cu aproape o jumatate de mil iard de euro adunati din sudoarea si numeroasele taxe si impozite impuse contribuabililor ploiesteni se constituie intr-o ultima etapa din lungul proces de legalizare a unei manarii cu adanci radacini politico-economice. De fapt, tot acest circ, declansat in urma cu aproape un an, in care au fost angrenate doua echipe de fotbal, una de traditie si alta „de eprubeta“, FC Petrolul si CSM Ploiesti, patronat, mai mult sau mai putin straveziu, de primarul Calota si de sfetnicii sai de taina, atat din zona media, cat si politica, nu a avut alt scop decat reabilitarea „politicianului“ PSD Calota si, probabil, achitarea unor „restante“ catre amicul Ioan Nicolae. Daca in ceea ce priveste prima latura, politica, a scandalului Petrolul-CSM rezultatele ultimelor euroalegeri au validat esecul politicianului Calota, cele aproape 8.000 de voturi ale ploiestenilor „pro PSD“ fiind cu mult peste valoarea si prestatia liderului local, Emil Calota, edilul-sef spera ca prin hotararea de asociere a Primariei cu 51% la sandramaua fotbalistico-economica patronata de Ioan Nicolae, omul de afaceri cu pricina sa-si recapete vigoarea financiara cu o pomana anuala de cate 400.000 de euro. Asta, in conditiile in care „abilitatile“ „omului de fotbal si de afaceri“ din Teleorman au „propulsat“ echipa sa de fotbal, Astra Ploiesti, in subteranele acestui sport, precum si rafinaria ploiesteana Astra in vagaunile falimentului, unde mai haladuiesc si alte asemenea „firme de succes“ ale magnatului, de tipul Combinatului Chimic din Victoria sau Nitramonia Fagaras.

'Astra>>-i aceeasi
Revenind la matrapazlacurile fotbalistice patronate de „iubitorul de fotbal“ Calota, pentru care numarul de jucatori intr-o echipa inca mai constituie taine pe masura deslusirii vietii pe Venus, trebuie amintit ca debutul pasiunii sale s-a manifestat printr-o actiune stradala, denumita pompos si nevinovat „Petrolul e al nostru!