Producatorul de mezeluri Caroli a fost reclamat la Oficiul pentru Protectia Consumatorului (OPC) Covasna pentru campanie publicitara indecenta. Firma Caroli a derulat in urma cu cateva zile o campanie de promovare a produselor sale intr-un supermarket din centrul municipiului Sfantu Gheorghe, unde a distribuit clientelor o serie de chestionare ce contineau intrebari legate de partenerul de viata. Pentru a afla ce fel de barbat au langa ele si pentru a primi o figurina din plus acestea erau indemnate sa raspunda la opt intrebari referitoare la melodia, filmul si culoarea preferate de barbatul lor, modul de petrecere a timpului liber, dar si la gesturile partenerului si modul in care decurge relatia intima in cuplu. Pentru a raspunde la intrebarea numarul 6) „Cum faceti dragoste?”, era suficient sa se bifeze una din cele patru variante tiparite - a. Repede si des, b. Repede si rar, c. Rar, dar bine, d. Toamna si primavara. Reclamatia adresata OPC facea referire si la faptul ca aceasta intrebare nu-si avea, din bun simt, locul intr-un chestionar lansat sub sigla unui producator de produse alimentare, ci eventual in vreun sondaj realizat de institutii sau organizatii interesate de relatiile de cuplu ori sanatatea populatiei.