Vanzarile AutoItalia Group au crescut de la inceputul anului cu peste 60%, comparativ cu intervalul corespunzator al anului trecut, de la putin peste 9.000 de masini, pana la aproape 15.000 de unitati, informeaza NewsIn.
In intervalul ianuarie - noiembrie, AutoItalia Group a comercializat in total 14.913 masini, cu 62,2% mai mult decat in primele unsprezece luni ale anului trecut, cand grupul a vandut 9.194 de masini. In ceea ce priveste vanzarile in luna noiembrie, acestea au urcat cu 52%, de la 1.237 masini, la 1.889 de unitati.
Cea mai vanduta marca a grupului a fost Fiat, cu 8.972 de masini comercializate in intervalul ianuarie - noiembrie, urmata de vehiculele comerciale Fiat (5.381 de unitati) si de Ssangyong (272 de unitati). In topul vanzarilor, pe locurile patru, cinci si sase s-au clasat Alfa Romeo (242 de masini), Lancia (27 de unitati) si Maserati (19 masini).
Cea mai mare crestere la capitolul vanzari, in intervalul ianuarie - noiembrie, a fost inregistrata de Fiat Vehicule Comerciale (101%), urmata de Fiat (50%), Maserati (35%) si Alfa Romeo (16%). Marcile Lancia si Ssangyong au inregistrat scaderi ale vanzarilor cu 25%, respectiv 5,2%.
Cele mai vandute modele ale lunii noiembrie au fost Fiat Linea (192 de masini), urmat de Fiat Doblo Panorama (173 de exemplare), Fiat Grande Punto (105 masini) si Fiat Panda (96 de masini). Cel mai recent model al Fiat, Bravo, lansat in Romania la sfarsitul lunii septembrie, si-a gasit 58 de posesori.
In 2007, AutoItalia Group estimeaza vanzari de peste 16.000 de unitati fata de cele 10.452 de unitati comercializate in 2006. La anul, importatorul estimeaza vanzari de circa 20.000 de unitati.