In Bucuresti sunt peste 50 de scoli de soferi si peste 300 de instructori independenti. Traficul din Capitala fiind un cosmar, majoritatea elevilor nu apuca sa invete prea mult in cele 30 de ore de curs obligatoriu. Multi instructori s-au lasat de m
In Bucuresti sunt peste 50 de scoli de soferi si peste 300 de instructori independenti. Traficul din Capitala fiind un cosmar, majoritatea elevilor nu apuca sa invete prea mult in cele 30 de ore de curs obligatoriu. Multi instructori s-au lasat de meserie din cauza aglomeratiei infernale. Cei cu vechime in meserie spun ca asa s-au triat profesionistii de uscaturi, dar recunosc ca e din ce in ce mai greu sa inveti pe cineva sa conduca prin Bucuresti. De aceea, orele de curs au devenit o obisnuinta noaptea, cand orasul este mai liber. „Daca invata sa conduca in Bucuresti, vor sti sa se descurce in oras, unde stau la cozi. Dar pe sosea, unde creste viteza, vor avea probleme. In traficul de azi elevii lucreaza mai mult plecarile de pe loc si folosirea ambreiajului“, ne-a explicat Mihai Parlapan, prin mana caruia au trecut sute de soferi bucuresteni. Ca fost taximetrist stie bine stradutele laterale pe care elevii pot invata cate ceva, fara stresul marilor bulevarde. „Sunt foarte multi cei care vor permisul pentru fite sau pentru C.V. si nu ii intereseaza cum se conduce o masina. De aceea, chiar daca iau examenul, in 30 de ore nu vor invata m are lucru, pentru ca nu sunt motivati“, spune Parlapan. Ideea este confirmata si de directorul unei scoli de soferi. „Cursurile ar trebui personalizate pentru fiecare elev.


Despre autor:

Gardianul

Sursa: Gardianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.