Motivul il reprezinta lucrarile de modernizare a liniilor de tramvai pe traseul Mosilor - Colentina. Din fericire, circulatia prin pasajul subteran Bucur-Obor se va desfasura normal, pe cate doua benzi de circulatie in ambele sensuri.
Circulatia ramane intrerupta si in zona Garii Basarab, pana la finalizarea lucrarilor de construire a pasajului Basarab, astfel ca locuitorii cartierelor Crangasi, Giulesti, Drumul Taberei si Militari au accesibile doar doua rute de legatura intre vestul si nordul Capitalei. Constructorii toarna in aceasta saptamana betonul primului planseu din viaductul pasajului suprateran, cel de-al treilea pas importat al lucrarilor fiind, astfel, depasit. Dupa aproape zece ani de amanari, constructia cu care se lauda autoritatile ca vor imbunatati circulatia rutiera in centrul orasului e pe sfert realizata. Vinerea trecuta a inceput turnarea radierului - baza pe care vor fi asezati cei doi stalpi ai pasajului. "Fundatia este compusa din radier si cele 58 de coloane de beton armat, cu diametrul de 1,80 m si dispuse la o adancime de 30 m. Radierul are 80 m inaltime si va sustine o structura de peste 300 m din planseul podului. Turnarea radierului va fi terminata in primavara viitoare, iar finalizarea pasajului este programata pentru martie 2009", a anuntat Gheorghe Udriste, seful Directiei Infrastructara si Servicii Publice. (M.S.)