Pambac Bacau, producatorul din industria de morarit si panificatie, a inregistrat in primele zece luni o cifra de afaceri de 128 milioane lei, in crestere cu 17% fata de perioada similara din anul trecut, iar profitul brut al firmei a crescut de 2,5
Pambac Bacau, producatorul din industria de morarit si panificatie, a inregistrat in primele zece luni o cifra de afaceri de 128 milioane lei, in crestere cu 17% fata de perioada similara din anul trecut, iar profitul brut al firmei a crescut de 2,5 ori, la 6,4 milioane lei, informeaza Mediafax. Profitul brut obtinut in primele zece luni este mai mare decat castigul realizat in tot anul trecut, de sase milioane lei. "In conformitate cu politica de crestere a afacerii, numai in conditii de profitabilitate, in 2007 a avut loc o restructurare a portofoliului de produse si o concentrare pe grupele semnificative. Rezultatele astfel obtinute se datoreaza vanzarilor de paste si de produse de morarit", a relatat directorul de marketing al firmei, Tatiana Visoiu. Anul 2006 a adus o cifra de afaceri de 137,3 milioane de lei, in crestere cu 22%, pentru companie. Potrivit unor estimari anterioare, firma isi va mentine rata de crestere a afacerii si in acest an, cifra de afaceri urmand sa ajunga la un nivel de 167 milioane lei, in timp ce profitul va fi de cel putin doua milioane euro.
Potrivit firmei de cercetare MEMRB, primii patru producatori pe segmentul de paste fainoase, Pambac, Baneasa, Pangram Caras Severin si Arnos Oradea, cumuleaza 67,4% din piata de retail.
Pambac, una dintre cele mai importante companii din industria de morarit si panificatie, este lider de piata pe segmentul de paste fainoase, cu o cota de 25,3% si locul trei pe piata de faina, cu o cota de 15%, potrivit datelor firmei.
Compania a lansat pe 30 noiembrie un nou brand, intrand astfel pe segmentul premium al pastelor fainoase. Cu noua marca, compania si-a propus ca obiectiv, in 2008, atingerea unei cote de 8% din piata pastelor fainoase premium. "Nu puteam lipsi de pe un segment cu potential de crestere si profitabilitate. (...) Cele trei branduri de paste din portofoliu acopera segmente diferite de piata, iar strategia proiectata pentru fiecare dintre ele ne va ajuta sa ne consolidam pozitia de lider prin cresterea cotei de piata la nivel national, atat in volum, cat si in valoare", a marturisit presedintele grupului Pambac, Alin Giurea.
Pambac a anuntat anterior ca bugetul de marketing pentru acest an este de aproape un milion de euro (35 milioane de lei), exprimat in rate-card (la pretul de lista si fara discount), pentru sustinerea marcilor de paste fainoase.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.