Lantul de magazine Daiso, liderul segmentului de retail de magazine cu pret unic de vanzare din Japonia a intrat in luna noiembrie pe piata locala, prin deschiderea primului magazin in Pitesti. Lansarea primului magazin in Romania reprezinta intrarea grupului Daiso pe piata din Europa, anunta un comunicat oficial al companiei. Investitia totala in lansarea pe piata locala a primului magazin Daiso s-a ridicat la valoarea de 450.000 euro, dintre care 200.000 euro au fost directionati catre amenajarea spatiului de vanzare, iar alti 250.000 de euro au fost alocati asigurarii stocului de produse. "Succesul inregistrat de Grupul Daiso pe plan mondial, precum si oportunitatile de dezvoltare a acestui tip de business identificate pe piata locala ne-au convins ca este un moment foarte bun pentru lansarea primelor magazine cu pret unic de vanzare" operate sub brandul Daiso in Romania. Potentialul acestui segment de retail este foarte mare pe piata locala. De aceea, ne propunem ca in urmatorii ani sa investim in extinderea accelerata a retelei de magazine", declara Dan Rus, director executiv Daiso Shop Romania. Magazinele operate sub acest brand pe piata din Romania vor avea o suprafata de vanzare de peste 500 mp si vor fi amplasate in noile centre comerciale din principalele orase ale tarii. In cadrul magazinelor de acest gen vor fi comercializate peste 30.000 de produse dintr-o gama foarte larga, printre care decoratiuni interioare, vesela, produse menaj, papetarie, jucarii, disponibile la pretul unic de 5 lei. Toate produsele sunt fabricate sub licenta Daiso si importate din Japonia.
Dupa deschiderea primelor doua magazine Daiso in acest an, oficialii grupului isi propun pentru anul 2008 sa deschida cel putin 10 alte magazine Daiso in Romania, urmand ca, intr-un interval de trei ani, numarul acestora sa ajunga la 40. Grupul Daiso este liderul segmentului de retail de magazine cu pret unic de vanzare din Japonia, detinand o cota de piata de 60% si unul dintre cele mai mari lanturi de magazine de acest tip la nivel mondial. In acest moment, grupul opereaza aproximativ 2.800 de unitati pe pietele din Asia si SUA, avand anual o cifra de afaceri de peste 3 miliarde dolari.