Reprezentantii Wrigley s-au declarat deranjati ca PNL a folosit produsul lor, Orbit Professional, in campania electorala.

Liberalii risca sa ajunga la tribunal din cauza campaniei PNL Bucuresti a cumparat 50.000 de pachete de guma de mestecat Orbit Professional, le-a branduit cu sigla partidului, le-a inscriptionat cu mesajul „Nu te lasa Orbit!" si le-a lansat in lupta pentru europarlamentare. Pachetele, care au ajuns la alegatorii din Bucuresti, pastrau o parte din sloganul original al produsului Wrigley, „Simti cit de bine iti curata dintii!", transformat pe final de PNL in „Simti cit de bine e sa stii!", si gumele dinauntru. Presedintele PNL Bucuresti, Ludovic Orban, s-a aratat foarte incintat de isprava de campanie a lui Florin Alexe, seful de campanie al PNL Bucuresti, care a venit cu ideea gumelor electorale. „Nu te lasa Orbit! Mi-a placut din prima, am mai contribuit si eu cu citeva idei. Noi am cumparat gumele si am tiparit doar cartonul", declara Orban. Intrebat daca nu crede ca parintii lui Orbit Professional, cei de la compania Wrigley, ar putea avea ceva de comentat sau de obiectat, liderul PNL Bucuresti s-a mirat: „Ce sa aiba sa comenteze?! Noi am cumparat gumele!". Directorul general al Wrigley Romania, Mihai Georgescu, spune ca PNL a folosit Orbit Professional fara a avea acordul companiei: „Sintem foarte deranjati de faptul ca cei de la PNL nu ne-au consultat. Campania lor nu are nici o legatura cu Wrigley, noi nu vrem ca produsele noastre sa fie asociate cu nici o formatiune politica, oricare ar fi aceea. Nu e normal sa folosesti imaginea unei companii intr-o campanie electorala, dar in Romania orice este posibil". Cei de la Wrigley Romania nu stiu inca daca vor da PNL in judecata. „Eu am fost plecat din tara, am aflat acum o zi-doua de aceasta situatie. O vom analiza. N-as putea sa va spun inca ce vom face. Este o problema de corporatie pe care va trebui sa o gestionam ca atare", spune Georgescu.

Metode de campanie gasiti pe www.cotidianul.ro/select