Compania IT Asesoft Distribution vrea pentru anul viitor dezvoltarea marcii proprii de monitoare LCD, Horizon, prin  atingerea unei cote de piata de 10% si pastrarea primului loc intre marcile romanesti de monitoare LCD, a anuntat ieri compania.
Compania IT Asesoft Distribution vrea pentru anul viitor dezvoltarea marcii proprii de monitoare LCD, Horizon, prin atingerea unei cote de piata de 10% si pastrarea primului loc intre marcile romanesti de monitoare LCD, a anuntat ieri compania.
"In ultimii doi ani, piata de monitoare a cunoscut o transformare rapida din perspectiva obiceiurilor de cumparare, astfel ca, in prezent, 94% dintre clienti se indreapta catre monitoarele LCD si doar 6% catre cele cu tub catodic. Dupa estimarile noastre, piata totala va tinde spre 950.000 de unitati, in crestere cantitativa cu aproximativ 35% fata de anul anterior. Asesoft detine o cota de piata de aproximativ 20%, din vanzarea marcilor Horizon, LG si Samsung, fiind, astfel, unul dintre liderii pe acest segment al pietei IT de distributie. Horizon detine 7,5% din piata in trimestrul al treilea al anului 2007, situandu-se pe locul patru intre preferintele romanilor, iar la nivelul anului 2008 tintim o cota de 10%", a declarat Iulian Stanciu, director general Asesoft Distribution.Orientarea romanilor catre LCD-uri a favorizat dezvoltarea marciiPotrivit oficialului Asesoft, evolutia pozitiva se datoreaza, in principal, raportului foarte bun pret/performanta, conditiilor de livrare si caracteristicilor tehnice ale produsului. Transformarea pietei a favorizat dezvoltarea constanta, orientarea catre LCD in proportie majoritara fiind in beneficiul Horizon. Mentinerea pe locul intai intre brandurile romanesti este un obiectiv pentru Horizon prin diversificarea continua a gamei de produse.
Compania a acordat o atentie deosebita acestei marci, pe care a dezvoltat-o cu foarte mare atentie, in special pentru companiile care asambleaza si vand PC-uri.
"Horizon este marca de produse dezvoltata de Asesoft in care au fost investite resurse importante si care, iata, ne aduce deja o cota de piata importanta. Clasificarea pe locul patru intre marcile preferate de romani, inaintea unor nume consacrate, ne ofera certitudinea ca produsul ofera un raport calitate-pret imbatabil pe care clientul nu avea cum sa nu il remarce", a declarat Razvan Ziemba, director executiv Asesoft Distribution.Vanzarile brandului Horizon reprezinta 10% din afacerile companieiHorizon ofera clientilor o gama variata de monitoare LCD cu diagonala intre 15 si 22 de inci si cu un timp de raspuns la unele modele de numai 4 milisecunde.
Asesoft a introdus la aceasta gama de produse garantia "zero pixeli defecti", lucru care a atras un numar foarte mare de clienti.
In prezent, aproximativ 10% din cifra de afaceri Asesoft Distribution o reprezinta vanzarile de produse purtand marca Horizon.
"In 2008 estimam o trecere de la 17" catre 19" wide si de la 19" format 4:3 catre 22" wide. Formatul de 20" wide nu a avut mare succes, in schimb cel de 22" wide a inceput deja sa fie foarte cautat. Cred ca monitoarele de 17" vor avea o pondere de circa 25-30% din vanzari, cele de 19" wide de 25%, iar cele de 22" wide vor ajunge la 15% din total vanzari", a declarat Razvan Ziemba.
Asesoft Distribution a incheiat anul 2006 cu o cifra de 72,2 milioane USD, in crestere cu 51% fata de anul anterior si isi propune realizarea unei cifre de 110 milioane USD in 2007. Compania de distributie IT are o baza de clienti formata din peste 1.000 companii active si este furnizor important al retelelor de retail locale.
Asesoft Distribution distribuie o gama de produse completa, reprezentand furnizori de top ai industriei IT: AMD, Asrock, BitDefender, Delux, Flybook, Galaxy, Gigabyte, HIS, Horizon, Innovision, Intel, Kingston, LG, Maxtor, Microsoft, Miyako, Nanya, Princeton, Samsung, Seagate, Sony, Western Digital.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.