"Fata de o luna obisnuita, in luna decembrie estimam vanzari mai mari cu aproximativ 50%. Cele mai mari cresteri se vor inregistra pentru produsele specifice Sarbatorilor de iarna: dulciuri, jucarii, textile, electrocasnice, sport de iarna, cosmetice, cozonaci, vin, carne. Vom comercializa o gama foarte larga de produse specifice Craciunului si anume brazi, globuri, instalatii luminoase, beteala si altele", a declarat directorul de marketing Carrefour Romania, Andreea Mihai. Pentru anul acesta Carrefour Romania estimeaza vanzari mai mari decat anul trecut in perioada precedenta Sarbatorilor, inclusiv pe segmentul de mancare gata preparata care va contine toate produsele traditionale destinate Craciunului, pentru ca timpul pe care gospodinele il au la dispozitie este foarte scurt.Operatorul Kaufland nu este la fel de optimistHipermarketurile Real estimeaza, de asemenea, o crestere semnificativa a vanzarilor in saptamanile premergatoare Craciunului, mai ales pe segmentele imbracaminte, produse electrocasnice, dulciuri, decoratiuni specifice de sezon (brazi, globuri, ghirlande) sau la produse precum ciocolata si whisky, unde vanzarile pot creste de circa sapte ori, sau la vin, unde cresterile se pot tripla in comparatie cu o perioada obisnuita a anului.
"In perioada Sarbatorilor de Craciun, vanzarile cresc la toate categoriile. In mod normal Sarbatorile aduc o crestere a volumului vanzarilor fata de alte perioade ale anului, de aceea estimam ca vanzarile per total sa creasca cu peste 60% in luna decembrie, fata de luna anterioara", a declarat Adriana Pita, head of corporate communication&PR Real Hypermarket Romania. Chiar si cei mai recenti jucatori, precum Auchan Romania, care a patruns pe piata in toamna anului trecut, considera ca anul acesta vanzarile dinaintea Sarbatorilor de iarna vor creste cu peste 50% comparativ cu o luna obisnuita, deoarece consumatorii romani au inceput sa fie familiarizati cu brandul si hipermarketurile Auchan. Pe langa produsele sezoniere, reprezentantii Auchan considera ca o crestere semnificativa (de aproape doua ori) o vor inregistra si produsele de post. Operatorul german al hipermarketurilor Kaufland estimeaza in luna decembrie vanzari cu circa 20% mai mari. "Vor creste vanzarile in special pe segmentul de alimente, indeosebi cele specifice perioadei de Craciun, cat si pe segmentul de non food, in special pe produsele electro. In general nu avem marfa ramasa de la un sezon la altul deoarece atunci cand se apropie sfarsitul de sezon marfa respectiva este redusa pentru a lichida stocurile", au declarat reprezentantii Kaufland Romania.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 22-28 aprilie
Sursa: garbo.ro
-
Cum faci un pitch pentru orice afacere? Detalii la Factory Bootcamp - 17-18 mai
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă istorică pentru titlurile de stat Fidelis: ce dobânzi vor primi românii
Sursa: wall-street.ro
-
Unde își vor petrece fetițele Alinei Sorescu sărbătorile Pascale? Decizia...
Sursa: kudika.ro