Piata produselor cosmetice va ajunge in 2007 la 700 milioane de euro, cu un avans de 15% fata de anul trecut, iar ritmul de crestere se va pastra si in urmatorii doi ani, au declarat reprezentantii companiei Amway Romania.
"Piata cosmeticelor a crescut constant in ultimii ani, iar daca in 2006 a ajuns la o cifra de 600 milioane de euro, anul acesta va urca pana la 700 de milioane euro. Ritmul de crestere, de 10-15%, se va pastra si in viitor", a declarat directorul general al companiei, George Popescu.
Potrivit oficialului, cel mai bine vandute produse ale Amway sunt cele de sanatate si frumusete, reprezentand aproximativ 60% din vanzarile totale.
Popescu a mai spus ca Amway va inregistra in acest an o crestere a afacerilor dubla fata de cresterea pietei cosmeticelor. "Strategia de vanzari a companiei se va axa in continuare pe aceste doua mari categorii. Succesul inregistrat se datoreaza atat celor doua game de cosmetice deja consacrate Artistry si Eddie Funkhouser, cat si consolidarii pozitiei pe piata a suplimentelor alimentare din gama Nutrilite. Segmentul de produse pentru ingrijirea locuintei si-a mentinut, de asemenea, un procent important din cifra de afaceri Amway", a adaugat directorul Amway Romania.Compania vizeaza afaceri de 36 de milioane de euroAmway Romania previzioneaza pentru acest an o crestere a cifrei de afaceri cu 22% fata de 2006, pana la aproximativ 36 de milioane de euro (125 milioane de lei), si vizeaza acelasi ritm de crestere si pentru 2008, a mai spus George Popescu.
Potrivit conducerii companiei, in primele zece luni, Amway Romania a inregistrat aproximativ 320.000 de comenzi si vanzari totale in valoare de 28,5 milioane de euro (99,69 milioane de lei). Amway a vandut in perioada ianuarie-octombrie 2007 peste 3,4 milioane de produse. "Suntem intr-o continua crestere, ritm pe care speram sa il continuam si in 2008. In primele zece luni din 2007 am avut o crestere de 17,5%, iar pana la sfarsitul anului estimam ca vom ajunge la afaceri de 125 milioane de lei", a spus George Popescu.
Amway a inregistrat in 2005 o cifra de afaceri de 19,8 milioane de euro (69,5 milioane de lei), in crestere cu 61% fata de 2004, iar in 2006 afacerile companiei au urcat cu 48% fata de 2005, pana la 29,3 milioane de euro (102,8 milioane de lei). "Aceste cresteri se datoreaza portofoliului de produse exclusive - rezultatul unor ani indelungati de investitii in cercetare si dezvoltare, dar si al strategiei de introducere permanenta a noi produse pe piata romaneasca", a adaugat directorul Amway.
Compania ofera in acest moment zece game diferite de produse: cosmetice, suplimente alimentare, produse de ingrijire personala, de ingrijire a locuintei, vase de gatit, sisteme de tratare a apei, precum si o gama de produse premium constand in parfumuri, lenjerie si bijuterii.
Produsele sunt fabricate in proportie de 95% in Statele Unite, iar restul in Irlanda si Germania. Compania Amway Romania a intrat pe piata romaneasca in 1997, fiind una dintre cele 53 de filiale Amway existente in intreaga lume. Compania are un portofoliu de peste 800 de produse din diverse game si peste 50.000 de reprezentanti in toata tara.
Amway Corporation a fost infiintata in 1959 de catre Jay Van Andel si Rich DeVos si este astazi una dintre cele mai mari companii de vanzari directe din lume. Amway face parte din familia companiilor Alticor, care a inregistrat vanzari mondiale de retail de 6,3 miliarde de dolari in 2006 prin intermediul a peste trei milioane de intreprinzatori independenti.