Potrivit politistilor, vinovat de producerea accidentului este soferul taxiului, care, din cauza vitezei cu care circula si a drumului umed, la intersectia Splaiul Unirii cu strada Drumetului, desi a franat, nu a putut opri la timp masina. Astfel, autoturismul a ajuns intr-un crater de trei metri adancime, sapat pe doua benzi in sensului de mers pe care acesta se deplasa. "Se pare ca soferul autoturismului taxi, condus pe Splai, nu a vazut aceasta lucrare in carosabil si a ajuns in aceasta groapa", au spus politistii. "Soferul nu a fost atent si a intrat direct in groapa, care era semnalizata cu panoul acela de jos. Cred ca a fost o clipa de neatentie", a sustinut un martor. O alta persoana care a asistat la producerea accidentului a afirmat insa ca intr-adevar groapa era semnalizata, dar indicatoarele au fost doborate de vant. De asemenea, aceeasi persoana a spus ca, oricum indicatoarele nu erau mai departe de doi-trei metri de groapa, fiind astfel destul de greu de evitat un astfel de accident. In urma accidentului, soferul se zbate intre viata si moarte la spital, iar masina a fost grav avariata. Un echipaj al Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta a sosit imediat la locul accidentului si i-a scos pe raniti dintre fiarele contorsionate. Pentru ca groapa ar fi fost semnalizata corespunzator, conducatorului auto i-a fost intocmit dosar penal, acesta urmand sa fie solutionat de lucratorii Biroului Politiei Rutiere Bucuresti. Tot in urma cu doua zile, un alt sofer bucurestean a nimerit intr-o groapa din cartierul Vitan, de aceasta data neexistand insa victime. Si in acest caz, locatarii din zona au sustinut ca groapa era semnalizata corespunzator, dar indicatoarele nu au rezistat rafalelor puternice din ultimele zile. Desi lucrarea la o conducta sparta in mijlocul bulevardului, in acest caz, e in acelasi stadiu de mai bine de trei saptamani, martorii au spus ca panourile semnalizatoare nu au fost niciodata ridicate de lucratori, dupa ce au fost doborate de vant. (D.E.I.)