Compania Selena Romania a inregistrat in primele noua luni ale anului o cifra de afaceri de 4,4 milioane de euro, cu 31% mai mult decat in perioada similara din 2006, informeaza un comunicat al companiei.
Oficialii companiei isi mentin planurile de a depasi valoarea de 6 milioane de euro pentru cifra de afaceri din 2007.
"Tendinta si ritmul de crestere ale companiei continua sa fie sustinute de dezvoltarea pietei de constructii pe segmentele in care activam si de strategia de marketing de crestere a prezentei produselor TYTAN ProfessionalTM si Artelit ProfessionalTM in randul profesionistilor si in retail.
Selena continua sa isi consolideze pozitia de lider pe segmentul spumelor poliuretanice, unde detine aproximativ o treime din piata", a declarat Dorin Spataru, director general Selena Romania.
Pentru primele noua luni ale anului, compania a inregistrat cea mai mare crestere, de 65%, pe grupa adezivilor de montaj. O evolutie importanta a fost obtinuta pe vanzarile de benzi adezive, care au crescut cu 48% fata de aceeasi perioada a lui 2006. Gama Artelit ProfessionalTM de adezivi profesionali pentru pardoseli a inregistrat cresteri de 37%. De asemenea, vanzarile de produse pentru protectia lemnului si pentru acoperisuri au fost cu 26%, respectiv 29%, mai mari pe primele noua luni ale anului comparativ cu situatia din 2006.
"Recunoasterea marcii TYTAN ProfessionalTM si, in ultima perioada, a marcii Artelit ProfessionalTM inregistreaza o tendinta ascendenta. Vom continua dezvoltarea afacerii intr-un ritm sustinut si in 2008, atat pe grupele de produse existente, cat si activand directii noi", a incheiat Spataru.
Grupul Selena furnizeaza produse in peste 40 de tari. Compania detine in prezent opt unitati de productie si 14 filiale in Romania, Cehia, Germania, Ungaria, Kazahstan, Ucraina, Polonia, Rusia, Slovacia, SUA, Coreea de Sud, Italia si Brazilia, producand si comercializand aproximativ zece la suta din totalul spumelor poliuretanice la nivel global.