Noua Škoda Fabia este considerata a fi "cel mai mare" autoturism din clasa mica, fiind premiata de publicatia germana "Bild am Sonntag" ca fiind cea mai buna masina din clasa sa cu distinctia Volanul de Aur 2007. Mult-doritul trofeu i-a fost i
Noua Škoda Fabia este considerata a fi "cel mai mare" autoturism din clasa mica, fiind premiata de publicatia germana "Bild am Sonntag" ca fiind cea mai buna masina din clasa sa cu distinctia Volanul de Aur 2007. Mult-doritul trofeu i-a fost inmanat la Berlin lui Reinhard Jung, care din luna octombrie este noul presedinte al Škoda Auto.
"Suntem mandri ca am reusit sa obtinem cu noua Fabia succesul predecesorului sau, care castigase la randul sau Volanul de Aur", a declarat Jung la decernarea premiului, care a avut loc in incinta Axel-Springer-Haus. "Aceasta este o frumoasa rasplata pentru echipa noastra". Modelul Fabia impresioneaza nu numai prin oferta generoasa de spatiu si excelentul raport calitate-pret, ci si prin siguranta la volan si o calitate a fabricatiei de exceptie.
Cel mai bine vandut model al marcii Škoda s-a impus in final in fata celor patru rivali ai sai. Juriul alcatuit din experti si personalitati proeminente a evaluat confortul la volan, designul, oferta de spatiu in interior si raportul calitate-pret, dar si caracteristicile tehnice, calitative si de fabricatie. Din juriu au facut parte renumiti soferi de curse precum Walter Rohrl, Hans-Joachim Stuck, Klaus Ludwig, alaturi de personalitati ca Sonja Zietlow, Barbara Schoneberger, Frank Elstner si tehnicieni auto.
Oferta pentru modelul compact se prezinta la un pret incepand de la 9.549 euro (TVA inclus), in patru variante de echipare. Patru airbag-uri, ABS si servodirectie electro-hidraulica reprezinta dotari standard pentru noua Škoda Fabia.
Premiul Volanul de Aur a fost decernat pentru prima oara de catre editorul Axel Springer in urma cu 32 de ani, iar de atunci a fost pastrata traditia in fiecare an. Unul dintre premiile pentru cele mai bune noutati auto ale anului 1999 i-a revenit primei generatii a modelului Škoda Fabia. In anul 2004, Škoda Octavia s-a bucurat de aceeasi distinctie.
Škoda Auto, cu sediul in Mlada Boleslav (Republica Ceha), este unul dintre producatorii de automobile activi cu cea mai indelungata traditie din lume. In anul 2005 a sarbatorit 110 ani de existenta si 100 ani in constructia inovativa de automobile. Škoda Auto are aproximativ 27.000 de angajati in intreaga lume, detine unitati de productie in Republica Ceha, Ucraina, Kazahstan, Rusia, Bosnia-Hertegovina, India si China si are reprezentante in 100 de tari.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.