Am impresia ca Florin Piersic si-a vindut imaginea unui post de televiziune.

E vorba de OTV. L-am vazut acolo, in cel putin doua reclame realizate cu buget putin mai mic decit salariul minim pe economie. Una dintre ele e a unei curatatorii de haine, care „te curata de pete, dar nu te curata de… diridari…", iar cealalta e a unei circiumi. In prima, Florin Piersic apare si ne si vorbeste, in timp ce, in cea de-a doua, doar ne trece fulgurant prin fata ochilor, ca un fel de garantie muta a serviciilor impecabile pe care le ofera restaurantul cu pricina.

Cum ar veni, singura sansa a lui Diaconescu e ca actorul sa nu primeasca prea curind vreun rol in vreo telenovela a unui post concurent. Fiindca, daca primeste, o sa-i ceara aia exclusivitate, ceea ce ar pune OTV-ul la cheltuieli mari cu refacerea reclamelor si ar amina drastic marirea salariului femeii de serviciu.

Pe Euforia TV, adica pe Antena care se adreseaza sexului frumos si slab de inger, exista un program intitulat „Gatitul, pasiunea mea".

Aaa, ma scuzati, am gresit, voiam sa zic, de fapt, „Shoppingul, pasiunea mea". Ei, si acest program mi-a prilejuit intilnirea cu o declaratie absolut cutremuratoare a unei pasionate de cumparaturi, care participa la nu stiu ce concurs si raspundea la numele de Verona: „Moda, parerea mea, este ceea ce reprezinta feminitatea la o femeie si nu numai".

Deci, da! Asa e! Sint de acord. Moda este ceea ce reprezinta feminitatea la o femeie si nu numai.

Ea reprezinta, practic, feminitatea la orice altceva: ciini, gaini, dulapuri, gindaci de bucatarie, borcane de castraveciori murati, copii de luat de la scoala, masini de spalat, frigidere etc. A, da, si, nu in ultimul rind, la barbati.