Reporterul din TVR care si-a tratat seful cu un cap in gura a fost avansat temporar pe postul de producator al jurnalului matinal.

Marius Zamfir va fi pentru trei saptamini, incepind de luni, producatorul jurnalului de dimineata de la postul public in locul Corneliei Pana, care va intra in concediu. Desi temporara, pozitia pe care o va ocupa Zamfir este superioara ierarhic celei de reporter si presupune coordonarea unei echipe. Decizia de promovare a lui Zamfir vine in conditiile in care acesta este cercetat disciplinar pentru ca a agresat fizic un coleg, motiv pentru care Rodica Culcer a cerut inclusiv desfacerea contractului de munca.

„Eu sint pur si simplu redactor si probabil ca asa a gindit sefa departamentului (n.red. - Madalina Radulescu), ca as fi potrivit sa o inlocuiesc trei saptamini cit e producatoarea in concediu. Mie daca mi se spune miine ca sint detasat la Baia Mare, ma duc acolo", ne-a declarat Marius Zamfir. Intrebat de Cotidianul daca mutarea pe noul post poate fi considerata o promovare, reporterul a replicat ca „nu s-a gindit la asta". „Probabil ca unii o pot considera promovare, dar poate fi considerata si o pedeapsa, pentru ca e munca de noapte", opineaza Zamfir.

Cit priveste ancheta comisiei de disciplina, jurnalistul sustine ca nu stie la ce concluzie s-a ajuns si nici daca a fost sau nu sanctionat. „Nu pot sa va spun nimic in momentul asta pentru ca nu stiu. Sigur ca, daca as sti, v-as spune. Au fost urmati toti pasii normali in aceasta situatie. Adica s-a constituit comisia, m-au chemat si cu asta basta. Nu mai stiu nimic", adauga Zamfir. Pina la inchiderea editiei, Serviciul Juridic din TVR nu a raspuns intrebarilor noastre legate de desfasurarea anchetei disciplinare.

In urma cu aproape o luna, Zamfir l-a agresat fizic pe editorul Radu Gafta, pentru ca acesta l-a numit „spagar". Totul a pornit de la faptul ca editorul a taiat denumirea bancii din stirea despre cel mai inalt brad din Europa, primit cadou de Primaria Capitalei de la Millennium Bank, pe motiv ca mentionarea acesteia ar fi reprezentat o forma de reclama. Decizia sefului l-a infuriat pe Zamfir, iar dupa un schimb de replici dur, acesta i-a aplicat lui Gafta doi pumni si un cap in gura. Conflictul dintre cei doi ziaristi are insa radacini mai vechi: Gafta se numara printre jurnalistii responsabili de difuzarea casetei in care se sugereaza ca fostul ministru al Agriculturii Decebal Traian Remes ar lua spaga, iar Zamfir, impreuna cu PDG-ul SRTv, Alexandru Sassu, a semnat sesizarea Comisiei de Etica si Arbitraj impotriva celor care au luat aceasta decizie.