Compania Niky, operatorul unei retele de 15 magazine ce comercializeaza haine de dama sub brandul romanesc Nichi Cristina Nichita, estimeaza o crestere a afacerilor cu 25% anul acesta, pana la 1,87 milioane de euro, ca urmare a extinderii in tara.
Recent, compania a inaugurat la Cluj, in Iulius Mall, al 15-lea magazin propriu sub brandul Nichi Cristina Nichita, care se intinde pe o suprafata de circa 51 metri patrati si care a necesitat investitii de 35.000 de euro. Aceasta inaugurare face parte din planul de extindere la nivel national al retelei de magazine pe care Niky il va continua si in 2008.
"Pentru anul viitor, Nichi Cristina Nichita intentioneaza sa se extinda in cateva din localitatile deja existente. Vor fi inaugurate patru magazine proprii, dintre care trei vor fi localizate in Bucuresti, iar unul in Iasi", au declarat reprezentantii Niky.
Infiintata in 1995 cu un capital integral romanesc, compania opereaza o retea de 15 unitati ce cuprinde mai multe orase importante din tara, cum ar fi Bucuresti, Iasi, Cluj, Oradea, Constanta, Piatra Neamt, Pitesti, Timisoara, Suceava, Ploiesti, Baia Mare, Sibiu, Odorheiu Secuiesc.
Brandul Nichi Cristina Nichita detine in acest moment o pozitie dominanta pe segmentul confectiilor de dama la nivel national, compania inregistrand anul trecut o cifra de afaceri de 1,5 milioane de euro. In 2004, compania a schimbat numele de brand sub care sunt comercializate produsele vestimentare de la Niky Fashion la Nichi Cristina Nichita, "pentru evidentierea brandului romanesc", dupa cum sustin reprezentantii firmei.