Silviu Prigoana va comenta reclame, iar Attila Gasparik, subiecte fierbinti din media, in cadrul unor emisiuni online.

Attila Gasparik vrea sa vorbeasca online despre
subiectele care nu pot fi reglementate de CNA De luni, de la ora 9.00, Silviu Prigoana este prezent pe Internet, in debutul emisiunii „Goana dupa Spot", de pe Notoriu.ro. In acelasi loc virtual, tot saptamina viitoare, se pregateste sa se lanseze si Attila Gasparik, vicepresedintele Consiliului National al Audiovizualului, ca invitat permanent la „Media Brief". „Ambii au acceptat pentru ca le-a placut ce le-am propus. Pur si simplu i-am abordat si i-am intrebat. Au spus da", povesteste Vlad Iorga, producatorul ambelor emisiuni. „Pe mine m-au invitat sa-mi dau cu presupusul, lucru pe care l-am mai facut in decursul timpului, eu fiind un nepriceput total in aceasta privinta. Asa a iesit emisiunea", explica si Silviu Prigoana, dind citeva mostre de comentarii publicitare si pentru Cotidianul. „Spotul de la apa minerala Dorna e prea revolutionar pentru perioada de tranzitie, e prea high life, ceea ce inseamna 1% din populatie, deci nesemnificativ. Vinzi totusi apa minerala, nu BMW-uri. Apoi, la un fond de pensie, sa arati o proteza dentara… Mai e o reclama scirboasa, cind o doamna linge un castron. Sau aia care se spala pe dinti la stergatorul de la masina", arata omul de afaceri. Intrebat daca este influentat de publicitate in magazine, Silviu Prigoana a raspuns ca la ceea ce cumpara el nu se face reclama. „Avioane, softuri si telefoane de ultima generatie. Nu exista reclame la ele. Reclama se face la produsele proaste care nu se vind", spune Prigoana, laudindu-se cu iPhone-ul pe care si l-a cumparat saptamina trecuta. Printre primele spoturi luate de el in vizor virtual vor fi eJobs si Sprite. „Reclamele sint printre cele mai atractive subiecte pentru romani, iar Silviu Prigoana este una dintre vedetele autohtone a caror parere este ascultata, pentru ca publicul il vede ca pe unul de-al lor", explica Iorga.

O data pe saptamina, Attila Gasparik va dezbate, timp de 3-4 minute, „cele mai fierbinti subiecte din media autohtone si internationale", dupa cum asigura producatorii. Vicepresedintele temutului Consiliu enumera, pentru Cotidianul, temele primelor doua inregistrari din emisiune: efectul mediatic al problemelor din Italia si cit a fost manipulare media invazia produselor audiovizuale din China sau din India. „E o emisiune din care nu iau nici un ban. Este pe Internet, m-am interesat ca in spate sa nu fie nici o televiziune, radio sau oameni care ar putea sa ma puna intr-un conflict de interese. M-am gindit ca, daca alti colegi scriu in ziar permanent, pot sa imi dau si eu cu parerea. Sint multe lucruri care ma preocupa in afara sedintelor, care nu intra in competenta reglementarii, dar interactionind cu ele in fiecare zi, pot avea o perspectiva de ansamblu", povesteste Attila Gasparik.

Managerii Notoriu.ro au planuri video ambitioase. Cele doua emisiuni sint completate, in fiecare zi, de interviuri, reportaje si stiri prezentate de crainicele site-ului, iar in viitorul apropiat sint programate si emisiuni saptaminale din tehnologie si entertainment. Anuntat cu mare galagie in lumea virtuala, Notoriu.ro se vrea un portal de stiri de media, advertising si business si sta, alaturi de Stilletto.ro, MenReport.ro, iDieta.ro si Jossip.ro., in portofoliul Magnetique. „Avantajul nostru, sau aspectul cu care ne mindrim cel mai mult, este ca ne producem singuri materialele video", spune Iorga, comentind ca a devenit deja una din conditiile obligatorii pentru mediul online.