„Constructorii au cerut sa li se deconteze lucrarile realizate si materialele folosite suplimentar, deoarece au intampinat dificultati in zona de executie, valoarea lucrarilor suplimentare fiind de 25-30 milioane euro. Nu avem nimic impotriva sa decontam aceste lucrari cu conditia sa prezinte un studiu geo“, a explicat seful proiectului autostrazii Bucuresti-Brasov din care face parte tronsonul Bucuresti-Ploiesti, Narcis Neaga.
Reprezentantii firmelor de constructii ale consortiului Euroconstruct care realizeaza lucrarile pentru tronsonul Bucuresti-Ploiesti al autostrazii Bucuresti-Brasov s-au intålnit, ie ri, cu cei ai MT, la cererea ministrului Ludovic Orban, pentru a rezolva problemele care au dus la blocarea lucrarilor. Constructorii nu au prezentat sefului de proiect studiul geo solicitat de MT, informeaza NewsIn. Potrivit lui Neaga, studiul va fi realizat de firma Comaxa, care va trebui sa isi asume datele din acest document. Neaga a precizat ca acest lucru va duce va cresterea valorii contractului. „Contractul are o suma fixa, insa legislatia permite suplimentari in conditiile in care se prezinta un astfel de studiu geo. Suma solicitata este peste cea prevazuta in contractul initial“, a mai spus seful de proiect.
Despre autor:
Sursa: Gardianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
5 jocuri de jucat cu copiii în zilele ploioase
Sursa: garbo.ro
-
Oana Radu a pierdut în instanță în fața fostului soț, Cătălin Dobrescu!...
Sursa: kudika.ro
-
Patronatele Bancare și federațiile sindicale au semnat noul Contract Colectiv...
Sursa: futurebanking.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Iveco are un nou șef care a lucrat în trecut pentru Volvo și Daimler-Chrysler
Sursa: wall-street.ro