Compania Diverta a lansat, in premiera, in Cluj-Napoca, primul magazin regional dezvoltat dupa un nou concept, care ofera clientilor, pe langa vanzarea de carti, zone speciale de lectura sau concursuri pentru copii, investitia in amenajarea magazinului si in produse depasind 500.000 de euro, transmite corespondentul Mediafax.
Directorul general al Diverta, Dan Rosu, a declarat intr-o conferinta de presa ca noul concept are rolul de a apropia clientii de experienta cumparaturilor.
"Vom oferi activitati interactive, spatii de lectura, cu canapele, dar si zone speciale pentru copii, unde vor avea loc concursuri de desene si unde vor fi citite povesti. Cititorii vor avea si posibilitatea de a bea o cafea", a explicat Rosu.
Noul magazin are o suprafata de 10.000 de metri patrati si ofera peste 10.000 de titluri de carte, dar si o gama extinsa de jucarii si jocuri, produse de birotica-papetarie, produse de IT&C, muzica si film.
Rosu a mai afirmat ca Diverta, compania care a lansat campania "Carte cadou", ce isi propune oferirea periodica de carti ce pot fi facute cadou cu diverse ocazii, cum este Valentine's Day, 1 si 8 Martie, 1 Iunie, intentioneaza sa deschida pana la sfarsitul anului patru magazine similare in Targu Mures, Brasov, Alba Iulia si Petrosani.
Diverta este una din diviziile Grupului RTC Holding care mai cuprinde alte sapte divizii, respectiv Diverta Proffice (distributie de produse pentru birou si IT), ProCA (distributie specializata de IT), Rafar (retail haine, incaltaminte si cosmetice in franciza), Rimobi (dezvoltari si proprietati imobiliare), Flaro (productie subansamble de plastic, mobilier si produse de birou), TCE (transport cargo, curierat si logistica) si Sistec-SBsol (dezvoltare software).