Oamenii-cheie din advertisingul indoor se vor intilni saptamina viitoare, in premiera, pentru a discuta viitorul acestui domeniu in Romania.

Indoor 2007, primul eveniment legat de piata de indoor advertising din Romania, se va desfasura pe 15 noiembrie la hotelul City Plaza din Cluj-Napoca. Vor fi prezentate istoricul publicitatii indoor, un studiu de masurare a audientei mediilor de publicitate indoor, precum si o serie de campanii neconventionale. De asemenea, va avea loc o expozitie de print, in cadrul careia vor fi expuse lucrarile premiante ale ultimei editii a festivalului european AdPrint.

La Indoor 2007 se vor angaja in dezbateri citiva reprezentanti ai firmelor romanesti de profil, printre care Tudor Maxim (Elevate) si Mircea Toma (Oops Media), precum si publicitarii Serban Alexandrescu si Mihaela Rus, de la Headvertising si, respectiv, Vitrina Advertising. Pentru ca evenimentul va aduce laolalta oamenii-cheie din acest domeniu, se va incerca infiintarea Asociatiei Romane de Indoor Advertising. Ultimul eveniment al zilei va fi un workshop cu aceasta tema.

Cei care vor sa participe la Indoor 2007 se pot inscrie gratuit, in limita locurilor disponibile, pe blogul dedicat acestui eveniment, http://indooradvertising.wordpress.com.