Cu 527.000 de discuri vindute in prima saptamina in Statele Unite, Carrie Underwood (foto) se plaseaza lejer pe primul loc din topul „Billboard" al albumelor pop-rock. Lansata prin concursul „American Idol", tinara cintareata combina stilul country cu muzica pop in cel de-al doilea ei album, „Carnival Ride". Piesele sint mai putin comerciale si mai apropiate de sursele country. Inainte de lansarea discului, starul american declara ca nu e interesat de vinzari. „Chiar daca nu se va vinde foarte bine, stiu ca am facut un album bun, si asta am si vrut. Am vrut sa progresez si sa cint piese de o calitate superioara", spunea Underwood, potrivit Associated Press. Cit despre performanta sa din 2005 de la concursul de tinere talente, cintareata se arata ingrozita de prestatia sa. „Ma uit terifiata la concursul acela si ma mir cum de oamenii au votat pentru mine. Cred ca acum cint mult mai bine", sustine superstarul din Nashville. In rest, in privinta relatiilor sociale, se declara „foarte timida" si marturiseste ca nu se pricepe sa initieze o conversatie. (V.P.)